Clone baby Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hei, er ganske ny på suse og har ett problem når jeg skal laste ned noen torrents, saken er att når jeg trykker på en torrent som derretter spør om hvilken program jeg skal bruke den i , og når jeg velger hvor filen skal legges så får jeg bare opp på statur -> Error: No Torrent information found in file (Contents maybe HTML) Dette skjer med alle torrentsene jeg prøver og laste ned Har er problemet og hvordan løser jeg det? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Tydar på at .torrent-fila ikkje er korrekt. Er alle torrent-filene frå samme nettside? Du kan jo evt opne Azureus først, så opne torrenten derifrå. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Last ned .torrent-filen, legg den i hjemmemappen din og kjør den så. Grunnen til at feilen oppstår er at filen blir slettet (siden den bare er temporary) før Azureus får lest .torrent-filen ordentlig. Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Last ned .torrent-filen, legg den i hjemmemappen din og kjør den så. Grunnen til at feilen oppstår er at filen blir slettet (siden den bare er temporary) før Azureus får lest .torrent-filen ordentlig. OHH! Takker, det funka på den måten ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå