zits Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg bruker 3D Studio Max 7. Her er mitt første bilde. Laget det i dag på 5-10 min Noen andre? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Skulle vel egentlig vært posta Her i bilderedigerings delen. Tror også det er en lik post der, uten å si noe helt sikkert. Heter forresten "hvilket" Endret 13. april 2005 av kolleckio Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Jeg har brukt litt anim8or. Programmet er gratis og enkelt. Edit: problem med link Endret 13. april 2005 av efikkan Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hvilket 3D program bruker du?Ta et søk i forumet for Visuell Kreativitet, så ser du at det allerede er en tråd om dette. Det er vel en poll der, hvor folk kan stemme på programmet de bruker... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Et tips til for fremtiden: Hvor lang tid du bruker på et bilde er totalt og komplett irrelevant. Skal du søke jobb kan det være et lite poeng. AKIRA Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Akirax24, jeg setter stor pris på innleggene dine, du er erfaren og har mange gode kommentarer og oppfatninger, men ærlig talt - den siste kommentaren din kunne du ha spart deg. Uansett hvordan det er ment så oppfatter jeg den surmaget. Vi har da alle fått et nytt leketøy i hånden en gang og vært stolt. Har ikke du også? Jeg oppfattet zits som en stolt førstegangsbruker av 3D program som ville skryte litt av seg selv. Så romslige synes jeg vi skal være her på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå