Gå til innhold

Beste PvP class?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er Shadowform?

Shadowform er main skillen du kan få av shadow-talent (du må ha 30 poeng i shadow for at du kan få shadowform). Den gir deg 15% med damage på shadowspells, og du tåler 15% mer av fysiske angrep. Bomturen er at du bare kan bruke shadow/discipline spells mens du er i shadowform, men det gjør ikke noe, er ikke noe problem og sheile -> flash heal x2 -> shadowform. Men de fleste klasser dør uten at jeg i det hele tatt trenger å gå ut av shadowform :p Shaman/paladin må jeg nok ut av shadowform og heale litt før jeg kjemper videre.

Lenke til kommentar

- Paladins kan ikke dø før de har gått tom for mana. Det er da bra nok. Men samtidig så bruker de laaaaang tid på å drepe.

- Warriors tåler mye, og slår hardt, men kan ikke heale seg, og har ikke mye ranged å skryte av.

- Rogues er bra mot det meste, men sliter med en gang de blir holdt på avstand. De sliter også veldig mot warriors etter den siste patchen, fordi de tåler så mye og har overpower hver gang roguen dodger....

- Priests som ikke er shadow-specca er ganske dårlig...

- Priests som ER shadowspecca derimot, er veldig bra, men sliter med en gang motstanderen er immun mot fear.

- Shamans kan ta det meste pga spells, melee, totems osv.

- Druids er vanskelig å spille PvP, men om det gjøres riktig så er de ganske bra. Sliter nok litt mot rogues.

- Mage er bra mot det meste, men tåler ikke stort. Sliter faktisk litt mot huntere.

- Huntere er vanskeligst å spille PvP med, men de er veldig bra om man gjør det riktig. De kan gjøre utrolig masse skade om det er huntern som starter fighten. Om motstanderen starter så sliter man veeeeldig.

- Warlock har jeg ikke prøvd stort.

Lenke til kommentar

syns nå mage er best jeg da... har tatt alle klasser (både samme lvl og høyrere enn meg) uten om priest... priest er pain og drepe, men du må ha riktig talent builds til magen din for at den skal være bra i pvp/groups, jeg er enda ikke lvl 40 på mage alten min, men jeg har strevet med og finne ut en veldig bra arcane build, hvor jeg får en istant spell, arcane power (35% mer dmg , men 35% mer mana use på spells) så seff fire fra lvl 41 >> ^^ blir bra med instant pyro blast

Lenke til kommentar
Her er en interessant link: http://www.gankcentral.com/ClassCompare.aspx

 

Her kan dere se tall på hvor gode de ulike klassene er mot hverandre. Velg at den kun skal vise for lvl 60 for å se ting tydeligst. Ikke uventet kommer warrior veldig dårlig ut.

Om dette er tall som stemmer, kan vi vel folk bare slutte å klage om shamaner som skal være så ubalansert..

 

Shaman står oppført med 50.3% seier i pvp, mens paladin f.eks har 63.5% og rogue med 58.6, mage har 51.5%.

 

Denne skal jeg lenke til neste gang noen klager og syter :thumbup:

Lenke til kommentar

Vel, synes det mest interessante er å se på duell-tallene (fortsatt lvl 60). Vises litt bedre hvordan ting fungerer 1 mot 1. Da leder priest (69.6%), med shaman på en sterk andreplass (68.6%). Dessverre lastet opp litt for lite duellresultater til at man kan stole helt på tallene, men det er likevel interessant.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

sluuuuut med disse "beste x class" trådene :(

 

En gang for alle: Det kommer helt ann på hvem som spiller, det kommer helt ann på spillestil, det kommer helt ann på hva slags klasse du liker, det kommer helt ann på utstyr, det kommer helt ann på class vs. class.

 

DET GÅR IKKE Å KOMME FRAM TIL NOE MED DENNE TRÅDEN!

 

EDIT: build også er viktig :p

Endret av Songmist
Lenke til kommentar
sluuuuut med disse "beste x class" trådene :(

 

En gang for alle: Det kommer helt ann på hvem som spiller, det kommer helt ann på spillestil, det kommer helt ann på hva slags klasse du liker, det kommer helt ann på utstyr, det kommer helt ann på class vs. class.

 

DET GÅR IKKE Å KOMME FRAM TIL NOE MED DENNE TRÅDEN!

 

EDIT: build også er viktig  :p

6612947[/snapback]

Vil vel egentlig si meg enig i dette. Det kommer ann på personen bak char. Det er ingen "beste" class rett og slett, det gjelder å finne class som passer for deg og din type spillestil. Thread stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...