spinkel Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 har spilt cs i ca 1 år før 1.6 kjøpte cz uken det kom har spillt akktivt siden. Er forløbigt med i en engelsk klan men det er ikke så tess for jeg får ganske ræva ping noen steder vi spiller så jeg tenkte jeg skullle prøve ¨å finne enNorsk klan noen som er interesete i å ha meg med i klanen ????? Det var jo ingen så var innteresertye å starte ny klan PM me hvis jeg virker interesang . Har mirc ,ts2 , ventrillo,mikrofon og en hel del me skills jaffal littt Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Gå over til 1.6 så får du deg clan på et blunk! Lenke til kommentar
spinkel Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 ja men eg vill ikkje spela 1.6 eg vil spela cz Lenke til kommentar
LuRiOuS Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Da kan du spille med oss! http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=408538 Lenke til kommentar
Mr.Man Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Bli med i klanen til LuRiOuS den er brukbar jeg er til å med med i den hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå