hasuwest Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Hei! Jeg har tenkt til å kjøpe meg et Koss ur-40 headsett, de er i Washington USA. Hvor mye vil det koste for frakt osv? Og er det safe å betale med kort? Lenke til kommentar
mbst Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Koss er et seriøst firma. Går nok fint å betale med kort. Toll-delen får andre ta seg av.. Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Dersom varens verdi er over 200kr, skal det betales moms av varens verdi, samt frakt. Dersom du vil at posten skal gjøre dette for deg, krever de sitt gebyr, som jeg tror er ca 150kr + moms. Hva frakten koster, vil du bli opplyst om før du bestiller.. Jeg var på jakt etter grado sr-125 for en tid tilbake (2500kr i Norge), og kunne ha spart atskillig mye penger på å bestille det fra USA, selv etter moms, men jeg fikk det heldigvis til "innbruddspris" her hjemme :smile: Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Glemte å si at dersom du får de til å krysse av på "gift" på pakken, så er den tollfrie grensa kr 500. Uten at jeg jenner til prisen på headphonsa, så kan det lønne seg å finne noen som er villig til å gjøre dette, i tilfelle de koster under 500kr slik at du slipper unna moms. jeg tviler på du klarer å få koss.com til å gjøre noe slikt for deg.. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 Hmm, smart elecrt0nique. Men skal jeg ringe de å si at det er en gave? For den koster 39.90$. Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Hvis du med "de" mener tollvesent, så har det svært lite for seg, da avsender setter på en liten grønn klisterlapp der det står hva som er i pakken, varens verdi, samt om det er gave/"merchandise"/vareprøve. så det blir hva avsenderen vil det skal være.. (uheldigvis..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå