pitypat Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hei, Har fått noen ulumskheter inn på pc'en som virkelig har "hijacka" IE. Har prøvd følgende spyware program (også i sikkermodus): Spybot SD, Adaware, HijackThis, CWSshredder, samt at spywareblaster er aktivert, men ingenting hjelper. Også kjørt antivirus sjekk, fjernet midlertidige filer, kjørt registerrensing osv. Alle programmene jeg har brukt har de nyeste definisjonene. Nettadressen jeg hele tiden omdirigeres til er http://103.nowfind.biz/clickpps.php Tips tas imot med stor takk! Pete Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Har du vurdert å bytte til Firefox eller Opera? IE får slike problemer, den er bare sånn Har du prøvd Microsoft (tidligere Giant) Antispyware? Den er ganske bra har jeg erfart. Lenke til kommentar
pitypat Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Hei, Har akkurat lastet ned den du foreslår og skal prøve den. Ja, jeg bruker faktisk Opera som min standard nettleser, sporadisk bruk av IE bare. Stusser derfor fært over hvordan dette har ippstått... Uanset; takk for svar Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Merkelig.... Hvis man bare sporadisk bruker IE kan man vell ikke få spyware/adware, foruten man er inne på sider som gjør at man får det da. Kan spyware/adware installerer seg selv om man ikke bruker IE, da tenker jeg spyware/adware som gå løs på IE!? Selv blokkerer jeg IE fra å komme seg på internett, Sygate! Si ifra om det gikk da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå