hasuwest Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Hei! Jeg skal kjøpe meg et nytt headsett, og har tittet litt på KOSS ur-20. Noen som har prøvd disse? Jeg har mest lyst på ur-40 men det virker som om de ikke finnes på noen norske webshopper. Eventuelt andre digge headphones som jeg får kjøpt på norske webshops. _________________ Mvh. Simen Bakke __________________ HUSK URL-kode! Mine HW Specc'z! [ Denne Melding var redigert av: hasuwest på 2002-07-05 18:49 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 hasuwest Har ikke hørt på dem,men du burde funnet en butikk som selger de så du kan få høre på dem,eg vet at hifi klubben har en del hodetellefoner men eg vet ikke om de har koss. Kjetil Lenke til kommentar
Toset Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Koss UR20 er veldig bra hodetelefoner! Kan absolutt anbefales. Dyp og bra bass, store og MEGET behagelige å bruke og generelt bra. Elsker mine. De skjermer veldig bra for støy utenfra hodetelefonene. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 Hei! Det hørtes bra ut, har mest lyst på Koss ur-40, men de ur-20 virker veldig bra. jeg tar en titt på hifiklubben også jeg. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Hei! Jeg kjöpte mine UR-20 pä TG02 og er veldig fornöyd, ja! Du kan jo kjöpe de mest kongelige av koss til over tusenlappen, men det er IKKE värt det... DR.X Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Du har vel ikke en link til disse Koss'ene? Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 16. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2002 Du kan sjekke på http://www.koss.com . Jeg kjøpte Koss Ur-20 når jeg vari Oslo på lørdag. AkersMic 350,- :smile: De er veldig gode og bra lyd i de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå