Moltrez Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Heisann. Min halvsøster skal konfirmeres 15. mai. I den anledning tenkte jeg jo at jeg skulle gi en gave, et slags minne på en måte. Men problemet mitt er jo at jeg ikke har peiling på hva jeg skal kjøpe, det er her dere kommer inn Selv tenkte jeg noe i sølv (Siden jeg ikke er stinn av gryn), med noe inngravert. Inngraveringen tenkte jeg skulle bli noe så enkelt som: Til "Hennes navn" Fra "Mitt navn" "Dato når konfirmasjonen er" Gjerne kom med noen gullkorn som ekstra inngravering også, hvis tingen dere anbefaler tillater så mye tekst. Max pris hadde jeg ikke tenkt på over 700 kroner. Takker for all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg fikk en lommelerke av sølv med navnet mitt inngravert av broren min, men jeg vet ikke hvor vill søstera di er på flaska Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ta et stilig bilde av henne og send in til denne siden. www.mydavinci.com Eller kanskje. How to select gift sister Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Tror ikke lommelerke er noe særlig å gi henne i gave nei Saken er den at jeg ikke har noe særlig kontakt med henne, og hennes familie generelt, så da blir det litt vanskelig med bilder, siden jeg ikke har noen Men godt forslag Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 En fin tegning kanskje... Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Hvilken tegning tenkte du på da? Noe spesifikt du hadde i tankene eller? Kom gjerne med flere forslag folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå