knutis79 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Bil: Saab 900i 16v 1987 Ved bremsing kjenner jeg en slags dunking i rattet. Hører ingen lyd, men får en slags dunk-dunk følelse i rattet. Noen som har noen tips? Problemet oppsto etter at jeg byttet hjullager på venstre side fremme. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Bil: Saab 900i 16v 1987 Ved bremsing kjenner jeg en slags dunking i rattet. Hører ingen lyd, men får en slags dunk-dunk følelse i rattet. Noen som har noen tips? Problemet oppsto etter at jeg byttet hjullager på venstre side fremme. Da er det nok noe som ikke sitter som det skal. Bremseskiva, feks.... T'Weed Lenke til kommentar
knutis79 Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Bilen drar i tillegg litt mot høyre ved bremsing Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Bilen drar i tillegg litt mot høyre ved bremsing Ergo tar bremsene bedre på høyre side, og noe er ikke som det skal være på venstre side. (der du har bytta lager) Det er jo som oftest en sammenheng mellom det du gjorde sist med bilen og nye problemer som oppstår. Lenke til kommentar
andersr66 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 den dunkinga og det at bilen drar mot høyre bør du få fiksa rimelig fort fordi at det forplanter seg. en jeg kjenner hadde litt sleng i ett av bakhjulene det var så lita at han ikke merka det. men det blei verre etter hvert. det gikk ikke så veldig lange tia før han hadde fått sleng i drivakselen også så den måtte han bytte og det koster jo litt. så fiks problemene før de blir verre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå