substeinar Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg får denne av og til når jeg surfer, er den farlig? Er det noen som vet hva det er? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Det er en god gammeldags popup-reklame. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Nei denne er ikke farlig. Som swag sier er dette en popup reklame, som skal lure deg til å installere et program (som sikkert er full av adware og spyware!) Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Sannsynligvis er det bare å skru av messenger så vil du ikke få flere sånne Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Sannsynligvis er det bare å skru av messenger så vil du ikke få flere sånne Hva snakker du om? Nei, MSN Messenger (hvis det er den du tenker på) er nok ikke inni bildet her. Dette er bare en pop-up-reklame fra en eller annen webside eller noe reklamestøttet programvare. substeinar: Se nederst til venstre på bildet ditt. Der står det "advertisment". Dette er, som de andre sier, kun et pop-up-vindu. Hvis du kun får dette pop-up-vinduet på bestemte websider, har det noe med web-sidene å gjøre. Hvis du får opp dette pop-up-vinduet helt tilfeldig, er det nok noe programvare på PCen din som sørger for det. En ting er sikkert; Vinduet er ingen sikkerhetstrussel i seg selv. Heller ikke eventuell reklamestøttet programvare du skulle ha installert på PCen din, selv om det kan være irriterende. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har faktisk vært borti nettsider som har dette som reklame på selve nettsia, altså ikke popup. Hvis du bruker IE så kommer den som popup. Men jeg har ikke fått denne etter at jeg installerte Firefox. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Ikke la deg lure av sånt. Det står jo tilogmed "advertisement" nederst i hjørnet. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Sannsynligvis er det bare å skru av messenger så vil du ikke få flere sånne Hva snakker du om? Nei, MSN Messenger (hvis det er den du tenker på) er nok ikke inni bildet her. Dette er bare en pop-up-reklame fra en eller annen webside eller noe reklamestøttet programvare. substeinar: Se nederst til venstre på bildet ditt. Der står det "advertisment". Dette er, som de andre sier, kun et pop-up-vindu. Hvis du kun får dette pop-up-vinduet på bestemte websider, har det noe med web-sidene å gjøre. Hvis du får opp dette pop-up-vinduet helt tilfeldig, er det nok noe programvare på PCen din som sørger for det. En ting er sikkert; Vinduet er ingen sikkerhetstrussel i seg selv. Heller ikke eventuell reklamestøttet programvare du skulle ha installert på PCen din, selv om det kan være irriterende. Nei, jeg snakker ikke om msn messenger da . Men den messenger funksjonen (som ikke har noe med msn messenger å gjøre ). Jeg husker ikke hvordan man skrur den av manuelt, men du kan gjøre det med tune up utilities 2004. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Messenger lager ikke slike popups, messenger gir deg grå popups med kun en "OK"-knapp midt på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå