spiffers Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Kona har en Sempron 3000+, og den ligger på ca 60 grader ved høy load. Når 62 grader bikkes, kommer den berømte BSOD. Jeg lurer på om det kan være temp som er problemet, men AMD skal jo gå litt heitere enn Intel? Noen som vet max temp for Sempron? Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Kona har en Sempron 3000+, og den ligger på ca 60 grader ved høy load. Når 62 grader bikkes, kommer den berømte BSOD. Jeg lurer på om det kan være temp som er problemet, men AMD skal jo gå litt heitere enn Intel? Noen som vet max temp for Sempron? Max tempen for min Sempron 2200+ skal visst være 90 grader, så du har nok en del å gå på, men min 2200+ @ 2226 MHz ligger på 45 grader load (rigtiknok med vinduet åpent, kabinettet åpent og midt på natta). Du har vel stock kjøler... Men jeg synes likevel 60 grader er litt varmt. Er det s754 eller s462/A? Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Er Socket-A. Etter hele ruklet ble flytta over i et nytt kabinett, ligger max temp under load på 55 grader. Systemtempen er også blitt noe lavere, 35 grader. Har en mistanke om at for høy systemtemp var årsaken til BSOD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå