Mezzy Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Er veldig usikker på om jeg skal kjøpe digitalt stillbilde eller digitalt videokamera. Har overhodet ingen peiling på digital video - så hvis noen vil hjelpe med litt ord og utrykk så er jeg meget takknemlig! Har tenkt litt på Canon Powershot S40, et kamera som vil koste omtrent 8000,- med 256mb minnekort. For denne prisen får jeg jo et sony kamera på http://ebiz2.lysmarkedet.no/reklame/sony240/sony.html Men er dette et bra kamera?? Får man i det hele tatt et "bra" kamera til under 10.000 ? Må være et kamera der man har muligheten til å legge filmen i fullscreen inn på pc (firewire/USB2.0) og gjerne stereolyd(?). Tips mottas med takk! Mvh, Stian.. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Det er sikkert et bra kamera det. Dog er det nok en del større enn DV-kameraer flest. Hva du bør kjøpe, av digitalt fotoapparat eller videokamera kommer an på behovet ditt. Det beste er selvsagt å kjøpe begge deler. F.eks. kan du kjøpe dette videokameraet, og koste på deg et Nikon Coolpix 2000 eller Olympus C-220 i tillegg. Det vil ikke koste så veldig mye mer enn et S40. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå