ErlendRU Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) sett ep23 nå.. fytte hel**te så bra!!!! spennende assa!! får ikke sett ep24 før i morgen da tror jeg er på 78% nå.. og vi har tentamen kan altså ikke sitte oppe til klokka 2 lissom.. Våger du å si at tentamen er viktigere enn 24? Edit: Ja, alt ble fucka etter de la ned BT... RIP. var ikke det jeg mente 24 er viktigere enn alt.. men gidder fortsatt ikke sitte oppe dritlenge... unntatt nå da ep24 blir ferdig 23.15 omtrent edit: sett ep24.. fy så fantastisk! nå lurer jeg på hva de gjør i de neste sesonga altså.. håper Kiefer er med da også.. 24 er IKKE det samme uten han, UANSETT!! blei nesten litt lei meg vettu Endret 24. mai 2005 av erlendru Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg så på Lost dagen før eksamen, så det finnes viktigere ting enn skole. Det jeg stusser litt over er at de fyrer av en rakett mot atombomben og da er alt greit... Vil det ikke være en fare for at den detonerer når den blir truffet så hardt? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jo, men det må da være bedre å skyte den ned og dermed ha en mulighet til at den detonerer, enn å ikke gjøre det og være garantert at den detonerer? Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 trur ikkje eg gidder å sjå dei neste sesongene siden Kiefer ikkje skal ver med Lenke til kommentar
magio Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 trur ikkje eg gidder å sjå dei neste sesongene siden Kiefer ikkje skal ver med Tror nok han kommer til å være med, er ikke 24 uten han! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) trur ikkje eg gidder å sjå dei neste sesongene siden Kiefer ikkje skal ver med Han skal nok være med... Han er ikke død hvis det var det du trodde, bare offisielt. Han lever på falsk identitet, og det er bare Tony, kjærringa til Tony og Chloe som vet at han lever. EDIT: Mente Chloe Endret 25. mai 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 håper han er med, 24 blir aldri det samme uten han Lenke til kommentar
Mr.Andersen Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Tipper nok Jack Bauer er med i dei neste sesongane og ja. Veldig bra sesong, såg ferdig i går! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 trur ikkje eg gidder å sjå dei neste sesongene siden Kiefer ikkje skal ver med Han skal nok være med... Han er ikke død hvis det var det du trodde, bare offisielt. Han lever på falsk identitet, og det er bare Tony, kjærringa til Tony og han svarte kameraten som vet at han lever. og chloe.. Kiefer Suther ER 24 han.. 24 er ingenting uten han.. Lenke til kommentar
_Henning_ Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Dritbra sesongavslutning! Må innrømme at jeg felte en liten tåre eller to Nei, som sagt 24 blir ikke det samme uten Jack(keifer). Han må på noen måte ha en stor rolle i neste sesong også, så lurer på hva det blir.!! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Sinnsykt bra avslutning. Sitter med klump i halsen nå. Så urettferdig. Beste serien ever! :'( Lenke til kommentar
magio Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Lurer på hvordan jeg skal klare å holde ut til januar Lenke til kommentar
co2 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 hva, huh?! Har dere lastet ned å sett alle episodene? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 hva, huh?! Har dere lastet ned å sett alle episodene? øøh.. ja.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Bah! Så ikke spoiler tag'en hehe du får lese gjennom hel tråden så vet du hva som skjer Lenke til kommentar
Timur Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ja, er overbevist om at Jack kommer tilbake. Får bare håpe neste sesong leverer like bra som dette, Og ja det gikk forferdelig treigt, men jeg satte på før jeg gikk på skolen. Tipper denne tråden er død ganske snart. Vi får åpne en ny i Januar Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Skal benke meg med episode 24 senere i kveld. Gleder meg! Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg må si at episode 24 overgår alle de andre episodene. Hvilken fantastisk slutt! Sesong 4 har vært bra, det er bare så synd den skal skjemmes av så mye amerikansk hovmod og vissvass. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Har ikke fatt sett Season Finalen enda. Kanskje jeg ser den i dag. Gleder meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå