Gå til innhold

Den litt store 24-tråden, **spoilers**

Anbefalte innlegg

sett ep23 nå.. fytte hel**te så bra!!!! spennende assa!! får ikke sett ep24 før i morgen da tror jeg  :no:  er på 78% nå.. og vi har tentamen :cry: kan altså ikke sitte oppe til klokka 2 lissom.. :nei:

Våger du å si at tentamen er viktigere enn 24? :ohmy:

Edit: Ja, alt ble fucka etter de la ned BT... RIP.

var ikke det jeg mente ;) 24 er viktigere enn alt.. men gidder fortsatt ikke sitte oppe dritlenge... unntatt nå da :p ep24 blir ferdig 23.15 omtrent :love:

edit: sett ep24.. fy så fantastisk! :w00t: nå lurer jeg på hva de gjør i de neste sesonga altså.. håper Kiefer er med da også.. 24 er IKKE det samme uten han, UANSETT!! blei nesten litt lei meg vettu :cry::blush:

Endret av erlendru
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg så på Lost dagen før eksamen, så det finnes viktigere ting enn skole.

Det jeg stusser litt over er at de fyrer av en rakett mot atombomben og da er alt greit... Vil det ikke være en fare for at den detonerer når den blir truffet så hardt?

Lenke til kommentar
trur ikkje eg gidder å sjå dei neste sesongene siden Kiefer ikkje skal ver med

Han skal nok være med... Han er ikke død hvis det var det du trodde, bare offisielt. Han lever på falsk identitet, og det er bare Tony, kjærringa til Tony og Chloe som vet at han lever.

EDIT: Mente Chloe :roll:

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar
trur ikkje eg gidder å sjå dei neste sesongene siden Kiefer ikkje skal ver med

Han skal nok være med... Han er ikke død hvis det var det du trodde, bare offisielt. Han lever på falsk identitet, og det er bare Tony, kjærringa til Tony og han svarte kameraten som vet at han lever.

og chloe.. ;) Kiefer Suther ER 24 han.. 24 er ingenting uten han..

Lenke til kommentar

Ja, er overbevist om at Jack kommer tilbake. Får bare håpe neste sesong leverer like bra som dette,

Og ja det gikk forferdelig treigt, men jeg satte på før jeg gikk på skolen.

Tipper denne tråden er død ganske snart. Vi får åpne en ny i Januar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...