Jonnar Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Gleder meg til mandag Oj, plutselig var det gatt en uke, og en ny episode er pa vei! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Det blir bare bedre og bedre. <3 Palmer Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 da døde paul raines i den siste episoden Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 da døde paul raines i den siste episoden Ja, det var jo "synd". Forbaskede overlegne brite... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 for å si det sånn.. hadde ikke såå mye i mot at paul døde, men måten det skjedde på var litt dum Jack ødela lissom en del for seg sjøl også.. men det måtte jo bli gjort, ellers så hadde jo ikke han andre fyren overlevd.. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Får snart abstinenser uten å se 24 Neida, men det blir jo bare bedre og bedre. Likte at Palmer kom inn i bildet igjen. Det som er litt dumt er at vi ligger 6t foran dem, slik at jeg ikke får lasta ned før tirsdag. Btw. Liker Chloe på en rar måte, syns hun er litt tøff. Derimot liker jeg ikke Audrey og begynner å bli lei av alle de nærbildene av henne Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 da døde paul raines i den siste episoden Ja, det var jo "synd". Forbaskede overlegne brite... blei ganske så forbannet audry på jack bauer Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Sean Callery kan faen meg lage musikk! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Er veldig enig med deg, Timur. Digget det da jeg skjønte at Palmer kom tilbake, han er jo en del av 24 på samme måte som Jack. Og Choloe er egentlig en av de jeg virkelig liker i serien. Tross at karakteren hennes i serien er veldig irriterende. Har egentlig også sansen for når det kommer inn gamle folk i serien, ihvertfall til tider. Men det begynner kanskje å bli litt oppbrukt. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Er veldig enig med deg, Timur. Digget det da jeg skjønte at Palmer kom tilbake, han er jo en del av 24 på samme måte som Jack. Og Choloe er egentlig en av de jeg virkelig liker i serien. Tross at karakteren hennes i serien er veldig irriterende. Har egentlig også sansen for når det kommer inn gamle folk i serien, ihvertfall til tider. Men det begynner kanskje å bli litt oppbrukt. Så langt har jo Palmer, Michelle og Tony komt inn igjen, så ja begynner nok kanskje å bli litt oppbrukt. (Glemmer jeg noen?) Men hadde vært litt gøy hvis f.eks han gamle feltagenten som sammarbeida med Jack (Kjæresten til Kim, husker ikke navnet) kom inn eller f.eks Nina eller Sherry (fulgte ikke så godt med på ep.3 så vet ikke om de er døde) Men uansett. Nå er det jo snart klart for ep.21 Så hva lurer dere mest på, hva er det som dere venter i spenning på å få vite? Jeg lurer på om de får noe ut av han kineseren. Det bør de vel egentlig, ellers ligger de ganske tynt an i forhold til tida. Så lurer jeg også på om Michelle og Tony blir sammen igjen, den siste samtalen til Tony fra hun samboeren som Michelle tok ødela kanskje litt det? (eller?) Lurer også på hva konsekvensene for "kidnappingen" fra den kinesiske ambasaden blir? Btw: Etter denne så er det jo bare tre episoder igjen, noen som vet om det er planlagt enda en serie? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 ja du glemte noen.. Mike (medhjelpern til presidenten(e)) typen til Kim: Chase.. kommer sikker ikke tilbake når det er så kort tid igjen.. Nina er dø.. Sherry.. var det gamlekona til Palmer det? I så fall er hu også død.. Ja jeg vil tro at Tony og Michelle blir sammen igjen.. får en sånn skikkelig klinescene helt på slutten av episode 24 At de angrep den kinesiske ambasaden.. kan jo selvfølgelig få konsekvenser det..men tviler..det er så kort tid igjen nå, så de greier sikkert å avverge en eventuel krig eller noe.. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 ja du glemte noen.. Mike (medhjelpern til presidenten(e)) typen til Kim: Chase.. kommer sikker ikke tilbake når det er så kort tid igjen.. Nina er dø.. Sherry.. var det gamlekona til Palmer det? I så fall er hu også død.. Ja jeg vil tro at Tony og Michelle blir sammen igjen.. får en sånn skikkelig klinescene helt på slutten av episode 24 At de angrep den kinesiske ambasaden.. kan jo selvfølgelig få konsekvenser det..men tviler..det er så kort tid igjen nå, så de greier sikkert å avverge en eventuel krig eller noe.. Mike glemte jeg vel ja. Å ja begge er døde ja Når jeg sa konsekvenser tenkte jeg på at det får konsekvenser for Jack eller presidenten, ikke det at Jack ikke allerede er i nok trøbbel Hadde ikke forundret meg om noen andre av de gamle folka hadde komt tilbake, spesielt nå som det er så lite tid igjen. Det er jo akkurat hva vi ikke venter oss. Lurer også på hvordan det kommer til å gå mellom Audrey og Jack etter alt dette? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 har liten tro på at Audrey kommer til å tilgi Jack for det han gjorde.. eller kanskje hun innser at det måtte gjøres.. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ny episode pa vei i kveld! Let's prepare for breathing problems once more... Kan bli spennende hva som skjer i forhold til ambassaden og hva de far ut av kineseren. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 så nettopp episode 21!! fy farsken assa.. nå blir det spennende å se hva som skjer i neste episode..!! Lenke til kommentar
Timur Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 så nettopp episode 21!! fy farsken assa.. nå blir det spennende å se hva som skjer i neste episode..!! Det lå jo faktisk ganske rolig ann, litt problemer med ambasaden, men ellers ikke noe særlig. Men så i løpet av de siste 5min. ble det plutselig liv. De får vel skutt ned den missila, må vel ha en happy ending. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 så nettopp episode 21!! fy farsken assa.. nå blir det spennende å se hva som skjer i neste episode..!! Det lå jo faktisk ganske rolig ann, litt problemer med ambasaden, men ellers ikke noe særlig. Men så i løpet av de siste 5min. ble det plutselig liv. De får vel skutt ned den missila, må vel ha en happy ending. jada.. Jack finner nok på noe Lenke til kommentar
magio Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 så nettopp episode 21!! fy farsken assa.. nå blir det spennende å se hva som skjer i neste episode..!! Det lå jo faktisk ganske rolig ann, litt problemer med ambasaden, men ellers ikke noe særlig. Men så i løpet av de siste 5min. ble det plutselig liv. De får vel skutt ned den missila, må vel ha en happy ending. jada.. Jack finner nok på noe De kommer vel med en eller annen løsning for å få den skutt ned eller få kontroll over den. Får håpe de ikke får sprengt den Må vel skje noe gøy de 2 siste episodene Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hvor lastet dere ned episode 21? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 det er vel ikke helt bra å oppgi sånt her på forumet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå