Gå til innhold

Den litt store 24-tråden, **spoilers**

Anbefalte innlegg

Det står da virkelig (eller, nesten ;)) "Fuck spoilere" i topic,

I stedet for å spørre hva det er med presidenten; Hva er det med Mike Novick (bildet)? Hvilken rolle har han i det hele? Har sett ham tidligere, men husker ikke hvem han er. *oppgitt*

53-17334.jpg

Han var vel stabsjefen til President Palmer i sesong 2 :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, det var det han var, ja. Fulgte ikke veldig mye med på sesong 1 og 2, ble bare en episode her og der. Mente forøvrig visepresidenten, men det var ikke så vesentlig uansett. Rettet det nå.

Skjedde det noe med de som konspirerte mot presidenten? Hvorfor har Novick "fornyet tillitt"?

Lenke til kommentar
Skjedde det noe med de som konspirerte mot presidenten? Hvorfor har Novick "fornyet tillitt"?

Palmer sparket alle som stemte mot ham. Deretter fikk Novick tilbud om å si opp, slik at han ikke skulle få et dårlig rykte (som han hadde fått med sparken i stedet). Palmer kunne ha sparket ham, men Palmer ville vel unngå så mye oppstyr.

Nå er det ny president. Derfor fornyet tillitt, men veldig rart at Novick dukker opp sammen med en veldig usikker visepresident. Liker ikke helt Novick. :(

Endret av CobraM
Lenke til kommentar

Spennende, spennende, spennende...

Blir bedre for hver episode. Var steder i episode 18 jeg glemte a puste.

Er det bare meg som ikke liker Chloe noe saerlig? :hrm:

Noen som tror Edgar kommer til a gjore noe han ikke burde gjore i lopet av de neste par episodene? :hmm:

Lenke til kommentar
Blir bedre for hver episode. Var steder i episode 18 jeg glemte a puste.

La meg rette litt pa den:

Det har ikke vaert en episode i det siste hvor det ikke har vaert steder der jeg har glemt a puste. Merket pa slutten av episoden 19 "Oj, kanskje jeg burde begynne a puste igjen?" Det var ulidelig spennende mot slutten. Gleder meg til mandag :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...