magio Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Det står da virkelig (eller, nesten ) "Fuck spoilere" i topic, I stedet for å spørre hva det er med presidenten; Hva er det med Mike Novick (bildet)? Hvilken rolle har han i det hele? Har sett ham tidligere, men husker ikke hvem han er. *oppgitt* Han var vel stabsjefen til President Palmer i sesong 2 Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Ah, det var det han var, ja. Fulgte ikke veldig mye med på sesong 1 og 2, ble bare en episode her og der. Mente forøvrig visepresidenten, men det var ikke så vesentlig uansett. Rettet det nå. Skjedde det noe med de som konspirerte mot presidenten? Hvorfor har Novick "fornyet tillitt"? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Skjedde det noe med de som konspirerte mot presidenten? Hvorfor har Novick "fornyet tillitt"? Palmer sparket alle som stemte mot ham. Deretter fikk Novick tilbud om å si opp, slik at han ikke skulle få et dårlig rykte (som han hadde fått med sparken i stedet). Palmer kunne ha sparket ham, men Palmer ville vel unngå så mye oppstyr. Nå er det ny president. Derfor fornyet tillitt, men veldig rart at Novick dukker opp sammen med en veldig usikker visepresident. Liker ikke helt Novick. Endret 16. april 2005 av CobraM Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Spennende, spennende, spennende... Blir bedre for hver episode. Var steder i episode 18 jeg glemte a puste. Er det bare meg som ikke liker Chloe noe saerlig? Noen som tror Edgar kommer til a gjore noe han ikke burde gjore i lopet av de neste par episodene? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Laster ned ep 18 nuh. Jeg liker ikke Chloe O'brian jeg heller, men sammenlignet med sjefen på ctu, er hun kul. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Det er jo slik det skal vere. Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Laster ned ep 18 nuh. Gleder meg som en elg med buksevann! Lenke til kommentar
magio Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Dagens episode var bra den Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Fy faen D/L'en går ikke fremover OMFG. NetLimiter hadde plutselig download speeden låst til 1 kbps, jeg hadde vist ikke låst opplastningshastigheten slik jeg mente Endret 19. april 2005 av ericthelord Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 laster ned nå.. gleder meg sinnsykt!! Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Hva er det med han der visepresidenten? Han virker jævli ustabil og nervøs... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Greit, Jack Bauer er min helt og vil alltid være det. Han er bare så råbarsk. Ingen superhelt slår Jack Bauer, selv på en dårlig dag. Sinnsykt kul episode, og avsluttningen var i særklasse. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 åå så utrolig bra!! detta blir bare bedre og bedre for hver episode dette ass!! Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Fet episode 19. Chloe har skills med Colten Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Blir bedre for hver episode. Var steder i episode 18 jeg glemte a puste. La meg rette litt pa den: Det har ikke vaert en episode i det siste hvor det ikke har vaert steder der jeg har glemt a puste. Merket pa slutten av episoden 19 "Oj, kanskje jeg burde begynne a puste igjen?" Det var ulidelig spennende mot slutten. Gleder meg til mandag Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Var det ingen som fant det merkelig at Jack Bauer og SWAT-gjengen klarte å komme seg til Iowa fra LA på 15 min? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Dagens episode var dne beste i sesong 4, da tony kom in! Utrolig fett! Bgeynnte og nynne theme sangen! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Dagens episode var dne beste i sesong 4, da tony kom in! Utrolig fett! Bgeynnte og nynne theme sangen! har du bare sett de episodene som har vært på tv til nå du da? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Ja, ikke si noe! Lasta ned 1-4 episoder i februar, nå ska jeg se på TV2, så jeg har noe å se på på mandagene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå