Gå til innhold

Komplett's tilbud : AsusV8460 GeForce4 Ti4600 128MB/m tv-ut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg har dette kortet! Det er topp! Scorer ca 10000 med de nye 29.42 driverene default. Det yter topp i spill og er konge skjermkort! Spiller med alt på fult i morrowind = no lagg, men jeg merker det går litt saktere. Spiller Morrowind til vanlig i 1280*960 med Quinux antialisering og 64bit antistropic filtrering og alt på max på detalier og drawdistance = no lagg, ikke antydning til lagg engang :grin:. Og det beste av alt konge grafikk!!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-05 19:29, hasuwest skrev:

Hei!

Jeg har dette kortet! Det er topp! Scorer ca 10000 med de nye 29.42 driverene default. Det yter topp i spill og er konge skjermkort! Spiller med alt på fult i morrowind = no lagg, men jeg merker det går litt saktere. Spiller Morrowind til vanlig i 1280*960 med Quinux antialisering og 64bit antistropic filtrering og alt på max på detalier og drawdistance = no lagg, ikke antydning til lagg engang
:grin:
. Og det beste av alt konge grafikk!!

Ikke mere enn 10000 3dmarks? Jeg får jo da 8500 3dmarks med mitt Radeon 8500 uten å klokke det eller CPU. Trodde det var større forskjell men men.

Har du klokka noe når du får 10000 marks?

Lenke til kommentar

OEM betyr at varen egentlig ikke er tiltenkt solgt til sluttbruker. Som oftest kjøpes varen av feks. PC produsenter som bygger komplette PC'er sammen med OEM produkteter.

I prinsippet er OEM produktet akkurat det samme som produsentens "ikke OEM" produkt. Eneste forskjell er at det er at det ikke har produsentens merkenavn lett synlig og det kan være vanskelig å se hvem som egentlig har laget varen ved første øyekast.

I akkurat dette tilfellet med ASUS kortet er det dog også en liten forskjell til: Etter det jeg vet har ASUS kortene en liten designforskjell fra GF4 referansekortene ved at de har satt på en bedre vifte enn den som er standard. Denne viften følgte ikke med på OEM versjonen men de hadde istedet brukt en helt vanlig "stock" nvidia-vifte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...