Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

blåskjerm, reboot, frysing ja det meste ;(

Anbefalte innlegg

solgte nettop den gamle hw'n min til broren min den lå og koste seg litt i orginalboksen sin, på noe antistatisk plast litt (hvis det har noe med saken og gjøre) vel igår skrude jeg det, og en 400W northQ psu inn i kabinettet hans

men etter og ha lagt inn windows, drivere, opdatert med liveupdate osv og endelig er glad for og være ferdig så POFF! en kembo blåskjerm spretter opp og koser seg no jævelig. :mad:

jeg rekker ikke og lese hva det står for den reboota så fort. jaja tenkte jeg kansje et engangstillfelle :ermm: men idag så klikka det helt for den og den rebooter når den kommer til welcome screen :cry:

da kjørte jeg en format C: og la inn windows på nytt men så spretter den opp igjen

(blåskjermen asså) men etter en rs kommer jeg inn i windows og får lagt inn drivere osv. men da jeg kommer til nettverk får jeg problemer, men etter at jeg kosa meg litt i bios og aktiverte det integrerte nettverkskortet få jeg det til og jeg legger inn den nyeste VGA driveren fra nvidia. og kjører MSI liveupdate på bios

etter det har den ikke vert seg selv. den rser blåskjermer og faanskap men det værste er at jeg ikke engang greier og kjøre format c: fordi den henger seg før formateringa kommer den har også fått for seg og ikke gå forbi

verifying DMI pool data i oppstart jeg hadde bytta ramslot også men det gjorde ingenting eller gjorde det bare værre (hvem vet)

så nå står jeg helt fast hva skall jeg gjøre med dette?

HW:

MSI k8n neo fsr

amd 64 3k+

corsair value 512 ram (ikke fra mitt gamle oppsett)

northQ 400W psu (ikke fra mitt gamle oppsett)

2 x hardisker (veldig gamle) 1x maxtor 120GB og en random noname 40GB

håper dere gidder og lese alt og komme med tips

mvh

digiGLENN :)

(sikkert trykkleifs srry)

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...