Marius_EV Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Har akkurat samme kjøling som før, og da var temperaturene normale. Men jeg skal skifte kjølepasta en gang til for å være helt sikker. Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Har akkurat samme kjøling som før, og da var temperaturene normale.Men jeg skal skifte kjølepasta en gang til for å være helt sikker. hørt noe rykter om at noen drivere kan faktisk øke kjernespenningen på dette kortet og da få kortet til å bli svinvarmt.. noe som igjen fører til ustabilitet. Har du testet noen andre drivere, ati eller tredjeparts? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Bruker nå: 71.89 Brukte da det skjedde første gang: 71.84. Kan jo prøve å skifte til en eldre? Ati driver på nvidia? Edit: skiftet til 66.93, hjalp ingenting. Endret 24. april 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Gidder ikke å starte en ny tråd, så jeg bumper denne.. Har selv returnert en defekt vare til netshop, og denne hentet de ut tirsdag. Har verken fått mail eller andre tilbakemeldinger fra de. Får vi ikke noen som helst tilbakemelding på status? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Nei. Du må bare sjekke ordrestatusen din og se om pakken er sendt av og til. Nå har jeg sendt inn kortet mitt igjen btw. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Til informasjon har NetShop åpent frå 9-17 mandag-torsdag. Og eg har ofte opplevd å få svar på e-post etter 21 og kvelden, faktisk så langt som midnatt. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det enkleste er nok å ta kontakt med leverandøren uansett. Tror ikke det er så mange netbutikker som operer med tilbakemelding for hver liten ting de gjør. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Nei. Du må bare sjekke ordrestatusen din og se om pakken er sendt av og til. Var ikke noen nye ordrer å se - før i dag. Jeg fikk leveringsbekreftelse på erstatningskort, så da er jo alt i boks Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det er bra, håper det samme skjer med meg på mandag. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Da er erstatningskort endelig sendt. Fikk også 250kr i avslag på en strømforsyning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå