amin1710 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Jeg sendte hovedkortet mitt til netshop fordi den var defekt da jeg fikk den. Etter en uke sendte jeg dem mail og spurte om de hadde mottat den og når den evnt. fikk den tilbake, da fikk jeg svar at de kom til å sende den om et par dager, men etter en uke ble jeg lei av å vente, jeg sendte dem en til mail og jeg fikk ikke var 4dager etter den andre mail sendte jeg en annen en. Men har sitter jeg frustert etter 3 uker jeg sendte den og jeg har ennå ikke fått svar. Er dette normalt???? Har dette skjedd med noen??? Endret 13. april 2005 av amin1710 Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hvis du tar en telefon til dem så er jeg ganske så sikker på at saken ordner seg.... Netshop lurer ingen... Lenke til kommentar
amin1710 Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Hvis du tar en telefon til dem så er jeg ganske så sikker på at saken ordner seg.... Netshop lurer ingen... Problemet er at jeg går på skolen og jeg slutter at for sent da er de stengt Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 1 stk mobiltelefon + 1 stk friminutt = 1 stk samtale Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Gjøre det i friminuttet da. Edit; bah...der var jeg for sein igjen Endret 13. april 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
Seldal Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 ring fra skolen da, du har jo mobil og friminutt Lenke til kommentar
underground Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Hvis du tar en telefon til dem så er jeg ganske så sikker på at saken ordner seg.... Netshop lurer ingen... Problemet er at jeg går på skolen og jeg slutter at for sent da er de stengt Du har da lunsjpause som du har tid til og ringe. EDIT: litt sein. Endret 13. april 2005 av underground Lenke til kommentar
amin1710 Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 OK dere har rett det har jeg ikke tenkt på. Men har dette skjedd men noen her på forumet?? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Netshop er teit, en venn av meg sendte inn et ødelagt POV 6800GT (samme kortet som ødela forrige hovedkortet mitt) til netshop for å få et nytt, så fikk han det samme ødelagte kortet tilbake igjen i går. I tillegg påstod netshop at de hadde sendt et nytt kort til han.. rofl Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ringer du etter skolen så kan jeg garantere deg nesten at det er folk der hvis du ikke slutter sent på kvelden da..... Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 tror han har tatt poenget nå Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jepp, NetShop går inn for å lure deg, og er bare teite. En telefon til dem ordner ingen ting, og en butikk som dette med så mange kunder gjør aldri feil! Lenke til kommentar
amin1710 Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Jepp, NetShop går inn for å lure deg, og er bare teite. En telefon til dem ordner ingen ting, og en butikk som dette med så mange kunder gjør aldri feil! Hehe ok men jeg fikk mail idag av dem 3 stk faktisk der skrev de at jeg får en ny en. Jeg tror at en derfra var innpå forumet og leste for det skjedde rett etter jeg hadde postet klagen min her. Takk HW forum Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jaja, såfremst alt ordner seg, bra du ikke hadde en like kjip opplevelse som meg. (ikke netshop sin feil, men kjip alikevel) Fikk problemer med at pc'n plutselig ikke boota, etter litt fram og tilbake, så sendte jeg pc'n inn. Alt fungerte når pc'n var inne til test... så nå får jeg bare håpe det funker når jeg får det tilbake igjen.... Hvis ikke så blir jeg meget frustert, men, den siste tiden så har de vært litt trege å svare på mail. Eller trege og trege, ikke fullt så raske som de var i starten. Har sikkert noe med det å gjøre at de har fått mange flere kunder nå enn de hadde da... Synes fremdeles de er kjempegreie på support og ved problemer, som jeg bruker å si, du vet ikke om en butikk er bra eller ikke før du får problemer. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har hatt en del returer med netshop nå, har en retur på gang akkurat nå med et dfi nf4 sli-dr. Jeg har bare gode ting og si om netshop hittil Håper det fortsetter. Det går vel an og rote litt, de begynner sikkert og ha en del kunder etterhvert men jeg er sikker på at en telefon til netshop ordner saken, de er veldig greie og snakke med over telefon. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 På en flott søndagskveld før påske(21\3) tok mitt POV6800GT kvelden. Nå er datoen 14/4 og har ennå ikke hørt noe fra dem. Sendte mail til dem på fredag for 2 uker siden ca og sa at pga påsken hadde transporten tatt laang tid og lurte på om de kunne gjøre en liten ekstra innsats. Fikk standard svaret: ok, returer tar somregel 1 uke. Sendte ny mail på mandag og har enda ikke fått svar. Får jeg ikke noe fornuftig svar på denne tar jeg heller en telefon. Er det normalt at det skal ta så lang tid? Syns også de har vært veldig slappe med å svare på mail Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Siden det samme hadde skjedd med meg, sendte jeg en mail til de for å forklare at flere hadde det samme problemet. Fikk til svar at de hadde ansatt flere på returavdelingen og at de skulle rydde opp i det. (Sendte den i Mars engang) Så fikk jeg ett priavslag på 300kr neste gang jeg handlet der. Endret 14. april 2005 av Nikkor Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Samme problem? hvilket av dem? Lenke til kommentar
Obix Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Sendte et defekt POV 6800GT kort i retur i rett før påske (ankom Netshop etter påsken). Ca en uke etter ankomst kom et nytt kort som erstatning fra Netshop. Det synes jeg er bra service Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Hmm, rart de behandler det så forskjellig. Edit: Uffda: "vare testet ok" De må da skjønne at en ødelagt vare ikke bare fikser seg selv. Jaja, om det ikke virker som det skal, så skal de ihvertfall få høre i fra meg. Endret 14. april 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå