Islanbadsj Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Jeg har sett på noen ting fra Pcstyling, blant annet katodene deres. Er det noen her som har erfaring med Coolermate katodene der? Hvordan dem lyser i forhold til sunbeam sine? Hvordan virker soundcontrollen deres? Skal ha UV og blåe katoder tenkte jeg...(Ja jeg skal ha bryter.) Endret 13. april 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg har sett på noen ting fra Pcstyling, blant annet katodene deres. Er det noen her som har erfaring med Coolermate katodene der? Hvordan dem lyser i forhold til sunbeam sine? Hvordan virker soundcontrollen deres? Skal ha UV og blåe katoder tenkte jeg...(Ja jeg skal ha bryter.) Det er vel ikke så stor forskjell vil jeg tro... Men hva skal du med UV og Blåe katoder? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Skal ha bryter slik at jeg enten kan ha blått lys i kabinettet, eller UV. Har lyst på begge deler, og greier ikke velge. Jeg har ingen planer om å kjøre de på likt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Det var jo litt logisk da.. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har lest noe her på forumet at sunbeam sine har tatt fyr for mange og en eller annen inverter har mugga seg, men så er det andre igjen som er henrykt over sunbeam...tror ikke det skal ha noe å si, bare du bruker riktige invertere...tror jeg skal ha meg den sunbeam basic inverter kit når jeg skal kjøpe stæsj til min mod som kommer når jeg har fått raka sammen over 1000 schpenn Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 For 89kr får du 2 katoder på 30cm og en inverter. Lurer på hvordan de kan selge det så billig, når du må ut med 150kr(?) for det samme på microplex... Er det noen med erfaringer? Lenke til kommentar
Wice Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 sikkert samme det? skal prøve de på pcstyling Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Regner med at Microplex er så populære at de kan ta nesten det de vil for produktene sine og likevel selge. Jeg vurderer også å handle på PCstyling, gjør ikke meg noe at de er billigere, blir bare mer på meg det Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Tror jeg sender en mail jeg. Så kan vi få klarhet i det, viss de er ærlige. EDIT: Da var mailen sendt. Endret 14. april 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Har nå fått svar på mailen jeg sendte til PcStyling, og her er svaret jeg fikk: Hei! Takker for din interesse for våre produkter. Hvis du sikter til Sunbeam er både Sunbeam, Coolermate og Sharkoon sine invertere og kaldkatoder laget ved samme fabrikken og er i prinsippet det samme produktet, samme lys, osv. De er bare markedsført under forskjellige merkenavn. Så her er det prisen du får gå etter. Håper vi er billigst Nå det gjelder dette med at du hevder det snakkes om at invertere "brenner opp" har jeg ikke noe direkte kjennskap til dette. Det jeg derimot kjenner til er at inverterne til CCFL blir ganske varme. Dette på grunn av rippelspenningen på ca 100 volt som driver lysene. Invertere må IKKE dekkes til eller plasseres slik at de ikke får kjøling. Jeg har opplevd et par ganger at kunder har kommet inn med invertere har svidd, og de ganger har jeg kunnet spore dette til at de er montert slik at varmlufta ikke transporteres vekk. Sørg derfor til at inverterne får god lufting, så går det nok greit skal du se. Begge soundkontrollene våre har fungert uten problemer av noe slag :o) Vi har også Revoltec sine kaldkatode-sett på tur inn. Revoltec lages på en annen fabrikk. Har ikke hatt tid å teste ut disse ennå, bare konstatert at de er annerledes. Har fått inn 30cm blå KIT til samme pris som tilsvarende Sharkoon. Revoltec er ikke lagt ut på web'en enda. Håper dette gav deg svar på det du lurte på. hilsen Åsmund Dyrseth Produktsjef PCStyling.no Ser vel greit ut dette, og du får 2 katoder + inverter til 89kr, eller 60 kr billigere enn hos microplex. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Nice! Vet hvertfall hvor jeg skal kjøpe katoder, og soundkontroller når jeg ska kjøpe meg det ja! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Har nå fått svar på mailen jeg sendte til PcStyling, og her er svaret jeg fikk: Ser vel greit ut dette, og du får 2 katoder + inverter til 89kr, eller 60 kr billigere enn hos microplex. Hvor lang tid tok det før du fikk svar? Jeg fikk svar etter 7min (!!) PcSyling er minn diggeste (og billigste) Casmods butikk Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Sendte mail kl. 21.00. Fikk svar 08.15, sannsynlig vis med en gang de kom på jobb. God service der virker det som. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Innlegg slettet. Endret 19. september 2008 av xD^^ Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Pcstylig er det ikke noe galt med Jobben importerer varer derfra. Endret 16. april 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå