Spaz Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Jeg har hentet ned en divx komprimert fil fra internett som jeg ikke får lyd på. Har prøvd både Media Player 8.0, Media Player 6.4 og Divx Player Alpha. Bildet spiller av fint, men lyden funker som sagt ikke. Jeg har nyeste divx (5.02) og de nyeste driverne til mitt Audigy lydkort. Volumkontrollen er også justert riktig. Alt annet av lyd på PC'n funker. I "properties" på filen står det følgenede info: Audio: Duration - 00:21:47 Bit Rate - 64kbps Audio Sample Size - 16 bit Audio Format - Windows Media Audio V2 Noen forslag til hvordan jeg fikser dette? [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-07-05 18:26 ] Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 http://www.google.com søk etter "nimo codec pak" eller "nimo codec" ... prøv å spill filmen etter du har instalert denne pakken iX Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 Tusen takk :smile: Jeg installerte den nyeste versjonen av "Nimo codec pack" og nå fungerer det fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå