Journeyer Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Lekker! Har alt forhåndsbestilt en siden jeg er kjempefornøyd med min Diamondback fra før... skulle gjerne sett dem med lilla LEDs så den matchet resten av systemet mitt men,men... http://www.razerzone.com/products/products...ckplasma-le.php Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Kan du ikke bare skifte led`n i musa di da? Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Joda, selvsagt...men hverken disse musene eller de lilla LEDene jeg har funnet er særlig billige hehehe (LEDene er heller ikke enkle å få fatt på)...men det ender nok med at jeg gjør det uansett Endret 13. april 2005 av Journeyer Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Den var kul da Har selv DiamondBack Magma. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Den var jo enda mindre vakker en de andre Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Den var jo enda mindre vakker en de andre Nehei, den var 1000 ganger vakrere enn alle de andre til sammen! Denne skal kjøpes når min Intelli 4.0 blir utgått! Edit: Siden jeg ikke tenkte på det før nå... det var ment ironisk? Endret 30. april 2005 av Potetfar Lenke til kommentar
Snak3 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 utrolig herlig den der. tror jeg må få bytta ut leds razern min Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 kan faktisk bli men neste mus. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Har Diamondback Magma nå, og jeg orker nok ikke kjøpe meg Plasma da! Har jo hatt musa i bare 2 dager uansett, og skifting av LEDs er uaktuelt.. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hvorfor heter den Limited Editon? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Glisevask: Hvilken farge er det på led'n i magma? Potetfar: Det er sikkert fordi de lager bare så og så manger. Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Som jeg sa i min første post; dette er en limited edition. De lager bare et begrenset antall av dem, og hvorvidt de kommer i butikksalg avhenger av hvor mange som har forhåndsbestillt dem fra www.razerzone.com. Jeg har allerede gjort dette og forventer å få min iløpet av mai, men det er fremdeles usikkert om det kommer noen i det hele tatt til redistribusjonssalg. Så dersom dere vil vente til de "kommer i butikkene" kan det være at dere ikke får klørne i dem i det hele tatt. Mitt råd til dem som vil ha en er; forhåndsbestill. Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Syns den så j*vli bra ut. Har som en annen nevnte, IE 4.0, og får bli reservemus når denne kommer i hus mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå