Paragrafrytteren Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Leveres dette kabinettet med vindu? I følge en test fra PC World Norge gjør det det, men Komplett/Norek nevner det ikke med ett ord på sine sider. Jeg er ute etter et stilrent kabinett, og det vil nødvendigvis for meg si uten vindu. Har vært nære på å bestille kabinettet flere ganger, men nå ble jeg veldig usikker. Fornøyd med kabinettet ellers? Lenke til kommentar
Midran Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 kommer nok med ett vindu ja... Lenke til kommentar
Paragrafrytteren Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Tok en sjangs og betillte dette kabinettet, hadde egentlig tenk å bestille hos komplett.no, men de økte prisen til 1045,- før jeg fikk bestillt, så da ble det mamoz.no istedet. Kabinettet kom i dag (direkte fra Norek) og det hadde heldigvis ikke vindu, så da vet dere det! Kan forøvrig legge til at jeg ble veldig positivt overrasket over kabinettet, fronten er MYE stiligere IRL enn på bilder. Eneste ulemper er at plasseringen av en del skruer virker lite gjennomtenkte og dårlig tilpassede, pluss at det var umulig å feste strikkopphenget til harddisken i 5,25" brønnen. Dette fordi brønndekslene tok veldig mye plass i dybden, slik at strikkopphenget ikke kom langt nok frem til å passe med låsemekanismen, så nå sitter hardisken i 3,5" harddiskholderen lenger ned i kabinett, uten strikkoppheng og bråker værre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå