Gå til innhold

Noen blomster- bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fine bilder med fine farger. Personlig så synes jeg de to første og nummer 5 fungerte best.

Her er noen ting du kan tenke på neste gang du tar bilder:

#3 Blomsten kom litt langt mot venstre samtidig som blomsten peker til venstre, da søker øyet lett ut av bildet. Det er også litt rotete bakgrunn som tiltrekker seg oppmerksomhet.

#4 Du har vært litt for opptatt av å få med hele blomsten sånn at den kom for nært kanten oppe.

#6 Det er noen skygger som forstyrrer litt, samtidig som bildet er tatt ovenfra og ned, det hadde antakelig vært bedre med kameraet lavere.

Absolutt godkjent til å være de første bildene med et nytt kamera.

Lenke til kommentar

Tjo-hei, her var det mange bilder :cry:

Men generelt vil jeg si at kameraet gir i bra bilde-kvalitet. Skarpe bilder med fin farge.

Kommenterer generelt siden du har så mange bilder: Du har benyttet den der "ovenfra-og-ned-metoden". Det gir skjelden bra blomsterbilder. Unntaket er faktisk bilde 1 som jeg synes passet til denne metoden. Ellers, der du har tynne stengler m.m må du nok skitne til både knær og mage. Det gjelder nok de øvrige bildene. Men fine er de absolutt.

Så ut å krype i hagen. Da blir det flott med bra kamera :thumbup:

EDIT: Ooops. Glemte å ta med at jeg tror fotografen har etterlatt seg skygge på det siste bildet (av gul krokkus) :no:

Endret av rogerjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...