Gå til innhold

Overføra tabellinnhald frå Access til MySQL


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Enkelt og greit:

 

Eg har ein database i Access, og vil overføra noko av innhaldet til ein MySQL-database. Det går fint å laga spørjingane som får dei dataa som skal overførast, men eg finn ikkje ut korleis eg kan lagra SQL insert-setningar av spørjingane. Om det ikkje er muleg, er det greit nok å laga insert-setningar av tabellane.

 

Er det nokon som kan hjelpa meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har forresten eit lite PHP-spørsmål óg, som nokon sikkert kan svara meg på (ganske elementært vil eg tru).

 

Eg har laga ein slett-funksjon, og når den er utført vil eg at brukaren automatisk skal førast til ein bestemt URL. er det nokon som kjenner til ein funksjon som kan løysa dette?

Lenke til kommentar

Takk for hjelpa!

 

Det gamle websystemet var laga i ASP/Access. Eg lager eit nytt i PHP/MySQL. I den samanhengen vil eg ha noko av innhaldet i Access-databasen over i MySQL-databasen.

 

Access-dben ligg på harddisken min. MySQL-databasen ligg på nettet. Eg tenkte kanskje at Access hadde ein mulegheit som gjorde at det blei laga ei SQL-fil, som gjorde at ein kunne setja inn ønskja data i ein annan database?

Endret av Gullars
Lenke til kommentar

Fekk denne feilmeldinga når eg brukte header();

 

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/virtual/site7/fst/var/www/html/internt/nyheter/rediger.php:2) in /home/virtual/site7/fst/var/www/html/internt/nyheter/rediger.php on line 10

 

Er grunnen at eg tidlegare har <head></head>?

Lenke til kommentar

-definer tabeller i mysql som tilsvarer access

-sett opp en odbckobling til mysqldatabasen

-I access' databasevindu, høyreklikk og velg 'Koble Tabeller'

-- i filtype, velg ODBC databaser()

-- velg datakilde og deretter tabellene du vil kopiere til

 

Håper trinnene er selvforklarende når du bare vet hvor du skal lete...

 

'The only intuituve user interface is a nipple. Everything else is learned'

 

lykke til!

 

M.

 

edit: finner du ikke ut av det, så send meg en pm, så kan jeg prøve å hjelpe pr email eller tlf.

Endret av mysjkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...