V3se7 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) hei! En venn av meg har tenkt til å kjøpe pc til konfen å har tenkt til å bestille fra www.databutikken.com Han har tenkt til å bestille en ferdig bygd pc der til ca. 13000,- så jeg antar at han ikke trenger å returnere noe. Men er det et bra sted å handle? Endret 13. april 2005 av Caboose Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 ja. de to gangene jeg har bestillt derfra, fikk jeg ordren fort, og prisene er lave. de også godteri i pakken Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Er det noen som har hatt problemer med produktene de har kjøpt derfra? Lurer på hvordan servicen er.... Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg har bestilt fra de nå.. skal raportere her hvis jeg husker det. De var de eneste som hadde mx 518 og fUnc musematte... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Første og til nå eneste gang jeg har bestillt derfra var en corepad magna musmatte og en razer diamondback. Meget gode priser, rask levering, godter i eska. ingenting å klage på ^^ Lenke til kommentar
MMORE2001 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg har bestilt der et par ganger uten noe problemer som helst. Databutikken er et seriøst foretak og er veldig raske med levering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå