Gå til innhold

hvilken mp3 spiller best?

Anbefalte innlegg

Hallo.

Skal kaste meg på mp3 bølgen jeg også. Jeg skal vente med å kjøpe mp3 spiller, men om ca. 1 måned kjøper jeg en.

Den skal helst være billigst som mulig!!!

Jeg har 1500kr til rådighet.

Dette er to mp3 spillere jeg har funnet, vil noen anbefal den? Har dere andre forslag, så bare sleng dem inn!

Jeg skal ikke ha harddisk basert mp3 spiller.

Valg nr 1.

Iriver

valg nr 2.

creative muvo v200 (skal ha hvit farge hvis jeg skal kjøpe den)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Iriver er det beste du kan få tak når det gjeldr lyd.

Hvis du ikke er den som er litt geek og kjøper hitech hodeplugger kan jeg anbefale deg å se på Napa Jeg valgte 1024 mb versjonen til 1295,- Jeg ser ikke at de har den på nettbutikken, men så den nylig til sammee pris i butikken. Den har helt akseptabel lyd og veldig god plass ;) Hvis du da trenger litt god lagring, så er den et godt valg.

Lenke til kommentar

Jo, jeg vil ikke ha ipod siden alle har den og det er det samme med creative micro. den andre grunnen er nevn, de er større og dyrere. jeg trenger en mp3 spiller som jeg kan jogge/trene med. må den da være støtsikker, så den ikke lagger?

512MB er mer enn nok for meg, så jeg holder meg på det. iriver har en imponerende spilletid på 40timer! støtter nesten alle spilleformaten og har et vedundelig design. Så da blir det nok den på meg.

Lenke til kommentar

Hei, slenger meg på og anbefaler deg denne

Den har 70 timer batterilevetid og med ATRAC PLUS komprimering, så får du dobbelt så mye på spilleren. Eks; spilleren har 256 mb. Og hvis du komprimerer musikken, tilsvarer dette en spiller på 512 mb :)

Anbefales!

Edit: skriveleif var visst innom :p

Endret av kvakkster
Lenke til kommentar
komprimering, så får du dobbelt så mye på spilleren. Eks; spilleren har 256 mb. Og hvis du komprimerer musikken, tilsvarer dette en spiller på 512 mb :)

Anbefales!

Edit: skriveleif var visst innom :p

Du åpnet en dør i mitt hode :w00t:

Hvorfor har jeg ikke tengt på det før?

Det geniale hadde vært å kjøpt en god, billig 64 mb spiller for å så komprimere musikken X antall ganger og jeg vil ha sanger på spilleren som tilsvarer harddisk-baserte :w00t:

:tease:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...