Gå til innhold

ATI Radeon med 256MB

Patrix

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg en bærbar PC og har kommet frem til at Whitebox Cl25 sannsynligvis er den jeg vil ha.

http://www.whitebox.no/default.asp?Action=...fy&nComputer=13

Den skal angivelig være utstyrt med ATI 9700 med 256MB Video Ram, noe jeg ikke har sett hos noen andre annonsører på noen andre PCer.

I tlillegg har jeg ikke vært i stand til å finne noe omtale om det kortet på nettet.

Er det noe lureri? Er det 256MB dedikert minne på kortet, eller er det sånn at den stjeler fra andre ressurser?

Hvis det er slik at den har 256MB uten noen haker, hvor stor forskjell vil det i så fall utgjøre i forhold til det samme kortet med 128MB?

I tillegg har jeg hørt/lest masse dårlig kritikk om Whitebox og lurer på om alle synes at de fortjener det.

På forhånd takk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv kjøpt en CL25 hos WB som egentlig er en Uniwill259IA1. Jeg synst vifta bråka allfor mye og den startet allfor for ofte. Dårlig batteri er det og på den. Og synst selve pcn var litt skranglette av seg. Så solgte den etter 2 mnd.

Den klarer fint de nye spilla,jeg ble overaska faktisk. Men ikke super bra 3dmark nei. Men gjør det noe så lenge de nye spilla er fint spillbare med relativt gode innstillinger...

Whitebox ja,ta en titt her på forumet så finner du fort ut om du vil handle der eller ikke :D Vist du spør meg om å handle mer der så er det NEI.

lykke til.

Endret av Uniwill259IA1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...