DrDoogie Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 ^ | Smaa barn, smaa gleder. Lenke til kommentar
ols Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 LOL (til tissemannen) bortsett fra akkurat det har jeg helt gått over til tørrmelk.(når jeg søler på tastaturet kan jeg bruke støvsuger) Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Quote: Den 2002-07-06 07:42, ols skrev:bortsett fra akkurat det har jeg helt gått over til tørrmelk.(når jeg søler på tastaturet kan jeg bruke støvsuger) Dritbra, kanskje jeg skal begynne med pulverkaffe (ellers må det vel nevnes at alle med litt respekt for seg selv har vel et reservetastatur liggendes i skuffen... eller...?) [ Denne Melding var redigert av: Dan Hansen på 2002-07-06 08:29 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Quote: colombo230 skrev (2002-07-05 18:00):Jeg har et Logitech cordless desktop tastatur (det sorte og stilfulle), og jeg sølte nettopp litt melk mellom tastene...Vil dette gjøre noe skade på tastaturet (med unntak av en grusom lukt om noen timer :smile:)? Hvordan skal jeg i såfall få vasket bort melken...Får ikke tatt av tastene ved å dra dem opp heller... Det er ikke på tastaturet du skal ha melken du har missforstått tine meierier,har aldri sett reklame på at tastaturet trenger melk for å bli sterk. Kjetil Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Quote: Shrike skrev (2002-07-06 01:18):sikker på at det ikke var melken som kommer ut av tissemann da? sitter du og leker med snabelen din foran pc'en din. Kjetil Lenke til kommentar
Zona Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Tresprit sin kommentar var morsom. Latterlig å begynne å snakke om banning. Skal man ikke få lov å få seg en latter i livet?? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Har du prøv å ta skikkelig i og sprette tastene opp? hjelper å øve på et gammelt tastatur så du ikke møter noen overaskelser. Spesielt enter, backspc, shift, space kan være problemmakere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå