Gå til innhold

TES: Cheats uten Cheats.

Anbefalte innlegg

Jeg holder på med morrowind nå. har før vært en entusiastinsk fan og vet hvor de fleste "beste" items ligger. jeg er nå i level 9 med orcen min og går allerede rundt med sverd som dreper alt på et slag, og rustninger som beskytter meg nesten 100%. Synes dere dette er juks? jeg har jo tross alt gjort allt uten bruk av noen mods eller cheats.

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har jo det problemet/den muligheten at du kan enchante alle klærne dine til å gi deg constant effect totalt over 100 % sanctuary, som vil si at du ikke kan bli truffet av noenting fysisk. Der er jo ikke direkte juks, men det ødelegger jo all moroa.

Endret av ProZaC
Lenke til kommentar

Om du eller andre ser på det som juks, er vel irrelevant sålenge du koser deg med spillet!

Hvis du merker at Morrowind ikke gir deg 100% glede som følger av at du kan drepe alt og alle, kan du jo sette deg noen utradisjonelle mål, og dermed utforskre andre aspekter ved spillet.

Eventuelt kan du hive fra deg armoren og våpenet, og starte som magiker..

Lenke til kommentar
Om du eller andre ser på det som juks, er vel irrelevant sålenge du koser deg med spillet!

Hvis du merker at Morrowind ikke gir deg 100% glede som følger av at du kan drepe alt og alle, kan du jo sette deg noen utradisjonelle mål, og dermed utforskre andre aspekter ved spillet.

Eventuelt kan du hive fra deg armoren og våpenet, og starte som magiker..

Beste svaret jeg har sett på lenge! At du selv koser deg (spesielt med tanke på at det er et single player spill) er det som absolutt er viktigst!

Lenke til kommentar

Eventuelt kan du hive fra deg armoren og våpenet, og starte som magiker...

Aye :thumbup:

Endret av figure_02
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...