John Keats Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Jeg holder på med morrowind nå. har før vært en entusiastinsk fan og vet hvor de fleste "beste" items ligger. jeg er nå i level 9 med orcen min og går allerede rundt med sverd som dreper alt på et slag, og rustninger som beskytter meg nesten 100%. Synes dere dette er juks? jeg har jo tross alt gjort allt uten bruk av noen mods eller cheats. Endret 13. april 2005 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ok?.. How? Regner du vil vi skal spørre om akkurat dette? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Nei.. det tenkte jeg egentlig ikke over, at det kunne oppfattes på den måten.. jeg skrev jo at det fordi jeg har spillt spillet lenge og vet hvor tinga faktsik ligger. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Du har jo det problemet/den muligheten at du kan enchante alle klærne dine til å gi deg constant effect totalt over 100 % sanctuary, som vil si at du ikke kan bli truffet av noenting fysisk. Der er jo ikke direkte juks, men det ødelegger jo all moroa. Endret 13. april 2005 av ProZaC Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Om du eller andre ser på det som juks, er vel irrelevant sålenge du koser deg med spillet! Hvis du merker at Morrowind ikke gir deg 100% glede som følger av at du kan drepe alt og alle, kan du jo sette deg noen utradisjonelle mål, og dermed utforskre andre aspekter ved spillet. Eventuelt kan du hive fra deg armoren og våpenet, og starte som magiker.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Om du eller andre ser på det som juks, er vel irrelevant sålenge du koser deg med spillet!Hvis du merker at Morrowind ikke gir deg 100% glede som følger av at du kan drepe alt og alle, kan du jo sette deg noen utradisjonelle mål, og dermed utforskre andre aspekter ved spillet. Eventuelt kan du hive fra deg armoren og våpenet, og starte som magiker.. Beste svaret jeg har sett på lenge! At du selv koser deg (spesielt med tanke på at det er et single player spill) er det som absolutt er viktigst! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Om du eller andre ser på det som juks, er vel irrelevant sålenge du koser deg med spillet!Hvis du merker at Morrowind ikke gir deg 100% glede som følger av at du kan drepe alt og alle, kan du jo sette deg noen utradisjonelle mål, og dermed utforskre andre aspekter ved spillet. Eventuelt kan du hive fra deg armoren og våpenet, og starte som magiker... Aye Endret 14. april 2005 av figure_02 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå