Gå til innhold

P910i sletter e-post, leser meldinger og lurer meg

Anbefalte innlegg

jeghar hatt en P910i ca 4 måndernå og er fornøyd med det, men den har noen småfeil i ny og ne.

En ting som skjer ofte er at om jeg ikke legger e-postene i en egen mappe, men lar de ligge i inboksen så blir d slettet noen ganger når jeg henter nye e-poster. Det skjer ikke hver gang, men hver 2-3 gang. Hve er galt? ;)

Når jeg laster ned e-post på telefonen kan jeg hente dem på pc'en i noen timer etterpå, men om jeg henter de på pc'en først så kan jeg ikke hente dem på telefonen. Hva er galt?

Noen ganger (har bare skjedd 4 ganger) så ringer noen til meg, eller sender en melding, men det står at det er noen andre som ringer. Jeg gikk i anropslisten etterpå, og der stod det fortsatt at det var en annen som hadde ringt. På meldingen stod det den riktige personen etter noen minutter. Hve er galt? ;)

Takker for svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeghar hatt en P910i ca 4 måndernå og er fornøyd med det, men den har noen småfeil i ny og ne.

En ting som skjer ofte er at om jeg ikke legger e-postene i en egen mappe, men lar de ligge i inboksen så blir d slettet noen ganger når jeg henter nye e-poster. Det skjer ikke hver gang, men hver 2-3 gang. Hve er galt? ;)

Når jeg laster ned e-post på telefonen kan jeg hente dem på pc'en i noen timer etterpå, men om jeg henter de på pc'en først så kan jeg ikke hente dem på telefonen. Hva er galt?

Noen ganger (har bare skjedd 4 ganger) så ringer noen til meg, eller sender en melding, men det står at det er noen andre som ringer. Jeg gikk i anropslisten etterpå, og der stod det fortsatt at det var en annen som hadde ringt. På meldingen stod det den riktige personen etter noen minutter. Hve er galt? ;)

Takker for svar ;)

Når du henter e-posten på PC'en kan du angi om e-postprogrammet skal la det være igjen en kopi på serveren.

Sannsynligvis står denne på nei, mens den står på ja på telefonen.

Resten høres ut som programvarefeil med telefonen.

Lenke til kommentar
Tror jeg tar en SW oppgradering. Men om jeg gjør det, hvor lagrer SW versonen seg? Om jeg tar en backup av telefonen, vil jeg da ta en SW degradering, eller ligger SW på en annen disk enn c?

Og mister jeg garantien om jeg gjør dette selv? ;)

Om du tar en backup av innholdet på telefonen så innvirker ikke det på hvilken programvareversjon du har på den.

Du mister ingen garanti ved å utføre en operasjon du var ment å utføre, f.eks en SW oppgradering med originalt tilbehør.

Om du hacker deg inn på telefonen med snikvarer fra Kina, kobler om alle kontakter osv osv mister du heller ingen rettigheter i henhold til loven, så lenge ikke ditt inngrep forårsaker en evt feil ved telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...