KjellV Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Hva program må man bruke for å opne en *.iso fil? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Bruk Daemon tools. Med dette programmet åpner du iso filer og får en virtuel cd-rom... ganske snaisent, så slipper man å brenne så mye.. http://www.daemon-tools.com/cgi-bin/Script...l?daemon316.exe Lenke til kommentar
Lch Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Det kommer litt an på hva du skal gjøre med den. ISOBuster, WinIso er forslag, men jeg anbefaler DaemonTools og DaemonUI, begge freeware. De mounter .iso-en du har slik at den fungerer som en virtuell cd-rom. Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Her er et meget bra eksempel på hva en kan benytte søkefunksjonen på. Søk etter "åpne ISO fil" og velg søk på alle ordene... -yummy- Lenke til kommentar
Mercury Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 ISO er en imagefil av foreksempel et spill. Ser ut som en fil, men kjør den gjenom Nero og brenn den ut på en cd og vips du har kansje et spill(, eller et veldig stort tekst dokument lol.). Si fra hvis du har problemer, har kasta en 10 cder i søpla før jeg fikk brent min første ISO. Hilsen Mercury Lenke til kommentar
house Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Quote: Den 2002-07-05 21:15, Mercury skrev:ISO er en imagefil av foreksempel et spill. Ser ut som en fil, men kjør den gjenom Nero og brenn den ut på en cd og vips du har kansje et spill(, eller et veldig stort tekst dokument lol.). Si fra hvis du har problemer, har kasta en 10 cder i søpla før jeg fikk brent min første ISO.Hilsen Mercury *ler* Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Dagen derpå redigering :smile: [ Denne Melding var redigert av: snesoey på 2002-07-06 15:58 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå