Kenny000 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 .. .det stod ikke på flaska at man kunne bli feit. På nettsidene til Cola står det under myter: Myte: Man blir tykk av å drikke cola/brus Svar: Dette er feil, man legger på seg dersom man over tid inntar mer kalorier enn man forbrenner i løpet av en dag. Det de ikke nevner er at cola inneholder sykt mye kalorier Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Cola smaker bare best. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 For å sette det litt på spissen syns jeg coca cola er en dårlig brus og coca cola company er et grisk og ondt selskap. (legg merke til disrespekten jeg viser coca cola company ved å unnlate å bruke stor forbokstav ) Lenke til kommentar
Even. Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 PEPSI Coca Cola Men threaden burde hetet Pepsi vs coca cola siden pepsi også er cola. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 jeg sværget til cola for en tid tilbake, men etter at jeg skulle prøve å kutte ned på sukker inntaket, gikk jeg over til Pepsi MAX... (coke-light suger jo som kjent MAX, ironisk, ikkesant? )... nå liker jeg MAX'en bedre enn vanlig cola også...skummelt... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Kanskje absurd, men: Boks: Coca Cola og Pepsi Cola. Halvliter: Coca Cola. 1,5 liter: Coca Cola og Pepsi Cola. Begge to virker. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 pepsi er ikke cola (legg merke til at jeg skriver pepsi med liten forbokstav ).. hehe.. coca cola er digg kald med kullsyre.. ikke ellers.. Favoritt: Iskald, nyåpnet, glassflaske cola... det slår alt.. har en kasse i kjølern Lenke til kommentar
Even. Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Cola er jo en type brus på lik linje med appelsinbrus, ananasbrus, sitronbrus, bringebærbrus osv. Coca Cola, Pepsi, First Price cola, Rimi Cola, Coop Cola og RC cola er igjen forskjellige produsenter av Cola, men alle sammen er cola. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Vell, egentlig er det ikke noe å diskutere Noen liker morra, andre liker dattera. Uansett: Pepsi for teh w1n!!11eonoen Lenke til kommentar
X_Z_E_R_O Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Elsker Cola, vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå