vhguru Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hei. Jeg skal ha meg ny PC på jobben og tenker da å anskaffe en bærbar PC med dockingmulighet. Er endel ute og reiser og vil derfor ha en liten og lett PC med gode spesifikasjoner. Skjermen bør ikke være så liten at det blir et problem å se hva man jobber med . Tablet PC'ene virker litt spennende, men hva er egentlig de store fordelene/ulempene med en slik PC. Har sett litt på denne: Acer TM C113TCi/PM Er skjermen for liten til å jobbe på?? Har noen erfaringer med denne?? Kan noen hjelpe meg med å velge en bærbar PC som funker til det meste - bortsett fra de mest heftige spillene da? Lenke til kommentar
fashion Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hei, går selv med tanker om å kjøpe denne pcen. Har du funnet ut noe mer om den? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Så du tror du vil ha en Tablet PC? Om du er stødig i engelsk kan jeg anbefale å lese litt på følgende sted: So You Think You Want a Tablet PC Der finner du mye om emnet. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Etter å ha lest litt rundt der, frister en tablet PC, men tviler litt på at den klarer å gjøre om handskrift til tekst helt bra. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Etter å ha lest litt rundt der, frister en tablet PC, men tviler litt på at den klarer å gjøre om handskrift til tekst helt bra. Ikke håndskreven norsk, det er dessverre ikke ordnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå