Jesus Halten Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 For en tid siden skulle jeg innstalere et php-billedgalleri på hjemmesiden min! Jeg bruker SmartFTP Jeg klarte å kløne dette til, slik at mappen som galleriet ligger i fikk rettighetene "ingen rettighete" OK, jeg kløna det til og nå får jeg ikke åpnet, slettet eller gjort noe med den mappa! What to do? (Ok, jeg litt dust :oops: ) Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Quote: Den 2002-07-05 17:46, Jesus Halten skrev:Jeg klarte å kløne dette til, slik at mappen som galleriet ligger i fikk rettighetene "ingen rettighete" Siden du er eier av katalogen, kan du endre permissions igjen fritt. Nå kjenner jeg ikke til Smart ftp men i alle skikkelige ftp-programmer er dette mulig (f.eks ws_ftp og cute ftp). Finn en funksjon som heter 'chmod', så kan du endre permissions. Lenke til kommentar
Jesus Halten Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 Takk for kjapt svar :smile: Men det går faktisk ikke å endre rettighetene heller... Spørs om jeg må be leverandøren om å slette den mappa? Nå har jeg prøvd med WS_FTP og den klarer heller ikke biffen gjennom chmod Quote: SITE chmod 700 cggds550 Could not change perms on cggds: Permission denied! Chmod failed. It may not be supported on remote site. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå