Gå til innhold

Alternativ til MSN Messenger 7

Anbefalte innlegg

Morn

Jeg er nå lei alle de unyttige funksjonene, det stygge grensesnittet og fjortiss-faktoren i MSN Messenger 7.

Derfor trenger jeg et alternativ med følgende krav:

- Støtter webcam

- Støtter filoverføring

- Fint grensesnitt uten for mye dilldall

Finnes det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6.2 er flott.

Men i 7.0 så finnes det noen patcher der du kan fjerne alle reklamene og litt til, sånn at den faktisk blir mer ryddig enn 6.2.

Webcamsendingen i 7.0 er mye bedre enn 6.2, men filoverføringen er litt uggent. Hmmm.

Lenke til kommentar
Morn

Jeg er nå lei alle de unyttige funksjonene, det stygge grensesnittet og fjortiss-faktoren i MSN Messenger 7.

Derfor trenger jeg et alternativ med følgende krav:

- Støtter webcam

- Støtter filoverføring

- Fint grensesnitt uten for mye dilldall

Finnes det?

F.eks noe sånn som det her:

messenger7.png

Messenger 7 rensket for alt dritt vha A-Patch og kontaktlisten holdes fjortss-fri når jeg selv kan bestemme navnene vha Messenger Plus!

Nåværende minnebruk (kun hovedvinduet oppe) msnmsgr.exe + msgplus.exe = 13512 K :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
og kontaktlisten holdes fjortss-fri når jeg selv kan bestemme navnene vha Messenger Plus!

Akkurat det med navne endring blir litt uaktuelt når du har 10 ganger så mange kontakter som deg å endre navn på...

Hva med at vi mobiliserer en hel masse folk som og sender mail til Microsoft om å holde 6.2 up-2-date når det gjelder sikkerhet?

Lenke til kommentar

Korleis får eg vekk det eg har merka med rødt?

Bruker MSN A-Patch 1.1.9 og MsgPlus-352.

Fant ut av den på tvers, var berre å klikke på den og velge "Find out later" eller noke i den duren :D.

Da er det berre den på sia igjen, så er alt perfekt.. noken som veit? Rekner med eg må gjere det i A-patch?

post-26-1117236084_thumb.jpg

Endret av Antipop
Lenke til kommentar

verkitøy> innstilinger> sikerhet> huk av datamaskinen blir også brukt av andre ikke hvis mine kategorier.

klikk der det står klikk her for og lære om vårt produkt forbed... og klikk nei sener eller hva det nå en var

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...