Retz Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg fikk nylig min nye, brukte Samsung E710 i posten, men har problemer. Satte inn mitt eget simkort i mobilen, og etter å ha tasta telefonens egen kode, ble jeg bedt om å taste pinkode. Tastet inn riktig pin, men fikk feilmelding: Simfeil. Dette skjedde nok en gang, og nå tør jeg ikke forsøke en tredje gang. Finner ingenting i bruksanvisninga som forklarer dette. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
mphones Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg fikk nylig min nye, brukte Samsung E710 i posten, men har problemer. Satte inn mitt eget simkort i mobilen, og etter å ha tasta telefonens egen kode, ble jeg bedt om å taste pinkode. Tastet inn riktig pin, men fikk feilmelding: Simfeil. Dette skjedde nok en gang, og nå tør jeg ikke forsøke en tredje gang. Finner ingenting i bruksanvisninga som forklarer dette. Noen som kan hjelpe? Sikker på at han/hun di kjøpte telefonen fra ikke hadde binding til no abonement på telefonen? For da kommer det opp Sim-kort feil KOmmer ikke på noe annet som kan være feil. Prøvd å kni litt på kontaktene der hvor simkortet ligger, kanskje det er noe smuss i veien får håpe det Lenke til kommentar
Retz Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Jeg fikk nylig min nye, brukte Samsung E710 i posten, men har problemer. Satte inn mitt eget simkort i mobilen, og etter å ha tasta telefonens egen kode, ble jeg bedt om å taste pinkode. Tastet inn riktig pin, men fikk feilmelding: Simfeil. Dette skjedde nok en gang, og nå tør jeg ikke forsøke en tredje gang. Finner ingenting i bruksanvisninga som forklarer dette. Noen som kan hjelpe? Sikker på at han/hun di kjøpte telefonen fra ikke hadde binding til no abonement på telefonen? For da kommer det opp Sim-kort feil KOmmer ikke på noe annet som kan være feil. Prøvd å kni litt på kontaktene der hvor simkortet ligger, kanskje det er noe smuss i veien får håpe det Takk for svar! Personen jeg kjøpte den fra hadde ingen binding, nei. Jeg ringte imidlertid operatøren min, (You) og der ble jeg fortalt at ikke alle Samsung-modeller godtok gamle simkort-utgaver fra You. De skal nå sende meg en nyere utgave av simkortet i posten, så jeg håper det fikser problemet. Lenke til kommentar
mphones Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg fikk nylig min nye, brukte Samsung E710 i posten, men har problemer. Satte inn mitt eget simkort i mobilen, og etter å ha tasta telefonens egen kode, ble jeg bedt om å taste pinkode. Tastet inn riktig pin, men fikk feilmelding: Simfeil. Dette skjedde nok en gang, og nå tør jeg ikke forsøke en tredje gang. Finner ingenting i bruksanvisninga som forklarer dette. Noen som kan hjelpe? Sikker på at han/hun di kjøpte telefonen fra ikke hadde binding til no abonement på telefonen? For da kommer det opp Sim-kort feil KOmmer ikke på noe annet som kan være feil. Prøvd å kni litt på kontaktene der hvor simkortet ligger, kanskje det er noe smuss i veien får håpe det Takk for svar! Personen jeg kjøpte den fra hadde ingen binding, nei. Jeg ringte imidlertid operatøren min, (You) og der ble jeg fortalt at ikke alle Samsung-modeller godtok gamle simkort-utgaver fra You. De skal nå sende meg en nyere utgave av simkortet i posten, så jeg håper det fikser problemet. FInt du fant u t av det Kjipt å få ny telefon som man ikke får brukt! Kos deg med nytt simkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå