erlend92 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Finnes det noen html kode som lager en knapp som har funksjonen til å skru av og på musikk mens man er på siden?? Ikke alle synes det er så gøy med musikk på siden og vil nok skru den av så... Takker for alle tilbakemeldinger!! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hva bruker du for å spille av (den fordømte ) musikken, da? Lenke til kommentar
erlend92 Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 <bgsound src="http://www.boomspeed.com/starlight/missionimposs.mid" loop=100></bgsound><center> Jeg har en piczo side... har ikek giddet å sette meg inn i css og alt det der hvis du skjønner... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Enkelt svar: Nei. Lengre svar: Ja, men da må du finne en annen måte å spille av musikken på. Flash er vel den mest tilgjengelige, vil jeg tro. Spørsmålet mitt blir heller hvorfor du ikke har en knapp for å slå PÅ musikken, i stedet for at den blir automatisk startet og du må slå den av. Jeg ville heller hatt et stereoanlegg jeg kunne slå på, enn å ha et stereoanlegg som slo seg på av seg selv i tide og utide. Lenke til kommentar
erlend92 Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Hmm ja kan jo prøve det men hvordan lager man en sånn knapp da? kan ikke noe.... Lenke til kommentar
phanti Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Sett deg litt inn i flash. Google etter tutorials med flash og lyd feks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå