klutn Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Satte på mine vakre stålfelger her en dag. så gikk bolten av når jeg skrudde igjen. Noen tips om hvordan jeg skal få den ut igjen?? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hm...Hvor mye er det igjen av den da? Ta av felgen, og forsøk å skru den ut med en kraftig tang, du kan file/slipe det som er igjen så du får bedre tak. Hvis den har gått av i flukt med navet må du sannsynligvis ha spesialverktøy, som jeg ikke husker hva heter i farten.... T'Weed Lenke til kommentar
otis Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Det heter grisepikk, da må du borre et hull i bolten og banke grisepikken inn og deretter skru ut bolten. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Det heter grisepikk, da må du borre et hull i bolten og banke grisepikken inn og deretter skru ut bolten. Ah...det var det ja. T'Weed Lenke til kommentar
klutn Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 takk for svar.. har fått lånt meg en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå