BioNor Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Etter en behagelig reinstallering av XP OS, blir nå cpu'en min gjenkjent som en Xeon 2.8Ghz prossessor av alle programmer jeg har på pc'en. Nå er jo dette ikke et stort problem da jeg ikke vet om noen programmer som har problemer med en slik prossessor(mtp minimums krav for installasjon o.l), men iom at det som står i, er en P4 2.52Ghz NW cpu, så må jeg si jeg er litt i villrede hvorfor det er blitt sånn... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Lurer på hvor høy score du får i f.eks. 3dmark med din "Xeon 2.8" Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Vel, nå er det jo ikke en Xeon, så resultatet er nok det samme, men det tror jeg nok du skjønte. Spm er mer hvorfpr programmene tror det er en Xeon? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg tenkte mer på å kjøre 3dmark, og når du legger inn scoren(som selvfølgelig er mye høyere enn en vanlig Xeon) så tror folk at du har den super`serveren. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Er det liksom så kult med Xeon 2.8ghz? Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Jeg tenkte mer på å kjøre 3dmark, og når du legger inn scoren(som selvfølgelig er mye høyere enn en vanlig Xeon) så tror folk at du har den super`serveren. Hehe, sånn å forstå:-) Kunne jo vært gøy, men benchmarktester gidder jeg ikke lenger installere på pc'en min, den klarer seg like godt uten:-) Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Er det liksom så kult med Xeon 2.8ghz? Kult og kult...rart vil jeg si. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hvem vet, kanskje det har skjedd en "feil" på fabrikken og du har en prosessor med en Xeon-kjerne eller noe! Som sagt tidligere, kjør CPU-Z og se hva den har å fortelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå