pellemann Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 jeg har kjøpt en secma fun tech (340 cc) 4 hjult motorsykkel, fra larvik sykkelsenter. nå har jeg fått problemer med den, som importøren mener ikke dekkes av garanti. så jeg bare lurer på om det er noen andre her som har erfaringer fra denne butikken? eller kjøretøyet... Lenke til kommentar
trra Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Hva er problemet med den, kan jo hende det dekkes av garantien. Kjøpte du den ny der? Endret 13. april 2005 av trra Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 (endret) hjullageret gikk i stykker etter kun 1500 km, og han mener jeg har kjørt på noe, hvilket jeg ikke har, og han nekter derfor å sette det på garantien. skal sende saken til forbrukerrådet, men vil gjerne høre om det er er andre her som har erfaringer fra butikken ang sånt. kjøpte den ny der ja. Endret 13. april 2005 av pellemann Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hvis du har kjørt på noe så hardt at hjullageret ryker burde det være andre skader også... Ville ikke gitt meg på dette selv om det er trivielt å skifte lager selv. Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 komme nok ikke til å gi meg heller. litt for dyrt til det. mitt lokale verksted støtter jo meg oppi dette uansett, men han der borte bryr seg ikke. så vi jo se utfallet. derfor det hadde vært greit å høre om andre erfaringer fra denne butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå