SUPERJANNE Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 jeg ønsker den mindste mobilen som kommer ut eller er ute før juli måned. klapptelefon, fargeskjerm, kamera? evt. noen andre å annbefale! skal gifte meg og skal ha en bitteliten i veska den dagen, blir for stort med 6630`n! Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ho ville ha en bitteliten da... kanskje Samsung E330? den er ute på markedet nå... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 okei! noen flere? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 JANNEMM: Først vil jeg gratulerer!! . For det andre, mener du KUN mobiler som er ute på norske markeder? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 nei, de som er ute innen august. TAKK! Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hva med Samsung sin x480? Ellers grattis med bryllup, må være en heldig kar som har funnet en jente som liker gadgets, biler og ildere Best of luck to ya! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå