muv Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 om noen dager får jeg min nye dør til mitt cheftech kabinett(plexiglass på). da hadde det vert fint å ha noe å vise fram annet en mine edle deler (de i kassa altså :smile: ); nemelig vannkjøling. men er det ikke et helsikes styr å drage med seg på lan? å for jeg plass i mitt midi tower? hvor mye må jeg ut med? Lenke til kommentar
muv Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 hummm... ingen som har noen erfaringer om det? Lenke til kommentar
TerjeJensen Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 du maa ha en gigant radiator(3dfxcool.no) saa kutter du to hull til viftene i toppen(i kabinettet),og plasere radiatoren over psuen, saa lager du to hull bak saa du kan la slangene gaa ut og nedover til litt over agp porten(utenfor altsaa) faa tak i noen albue ledd og la slangen gaa inn igjen i kabinettet. har du ikke skikkelig vanntank? kjop en enheimpumpe hvis duikke har det og kjOp en passende vanntank, den paa 3dfxcool.no er bra! har desverre ingen tegning. mvh, Terje [ Denne Melding var redigert av: TerjeJensen på 2002-07-05 18:05 ] Lenke til kommentar
muv Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 ok... kan du liste opp alt jeg trenger å kjøpe for å få vannkjøling? jeg vil ha det så billig som mulig, men ikke noe dritkvalitet heller... Lenke til kommentar
muv Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 en ting til... vil vannkjølingsutstyr gå nedi pris i nermeste fremtid? Lenke til kommentar
Petterbw Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 gå på http://www.microplex.no og trykk på vannkjøling. der har de satt opp noen forslag. der kan du se hva du trenger. hvis du skal kjøpe alt koster det +/- 2laken (2000). men man kan lage vanntank av tupperware, radiator fra en bil, pumpe fra et akvarie(men de bråker) lite tips: en kjøler som går på vann burde ha litt kobber i seg. kobber er tungt, det er vann oxo. kjøp derfor en kjøler som bruker de 4 hullene rundt cpu'en, IKKE de 3 tappene. jeg knakk mine:( enda et tips: gjør det ordentlig og sakte. få det riktig 1. gang og ikke tukle med det. "hvis det ikke er ødelagt så ikke reparer det" nok et tips: et lite lys eller diode i vanntanken (hvis den er gjennomsiktig) er fett. gir stil og god oversikt over vann-nivå. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Sjekk netconnection.no også, dangerden er veldig bra, samtidig som det faktisk ikke koster skjorta (i den grad ferdig vannkjøling ikke koster skjorta). Skal du ha billigere ting har 3dfxcool noen ganske billige sett, og sammen med den giant radiator saken (mye problemer å få den inn i et miditower forresten) blir det en god og rimelig løsning, men jeg anbefaler dangerden hvis du kan ta deg råd! Lenke til kommentar
muv Skrevet 6. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2002 thomasr: de dangeren settene er jo bare for socket a å noen andre... ikke for 478 :sad: Lenke til kommentar
Xell Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Quote: muv skrev (2002-07-06 10:34):thomasr: de dangeren settene er jo bare for socket a å noen andre... ikke for 478 :sad: du får kjøpt adapter til socket 478 Lenke til kommentar
|Flame| Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Om du kjøper swiftech utstyr, passer denne radiatoren best (Hayden) . Her er også en grei guide til hvordan montere den. http://www.procooling.com/articles/html/ho...or_to_yer.shtml Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Har sett at de stappa vannkjøling i et microtower uten at noe "stakk utenfor". har sett at de har en 80x80 radiator på netconnection tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå