Gå til innhold

Bilde av pepsi og battery boks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God idé, men jeg er enig med stoners i at utsnittet blir for trangt. Om du har noe som bør skjules på andre siden, så ville jeg heller 'jukset' og tatt et bilde av en hel boks og lagt dette over det andre bildet og fått mer luft på alle sider.

Tror også jeg ville forsøkt å fått en lengre stråle ut av boksen slik at det ser ut som om det virkelig skyter ut. Det kan jo være vanskelig å få til, avhengig av hvordan du har gjort dette - en tanke som slo meg er at bildene er snudd 90 grader og at det egentlig bare er vann som renner ut av en boks (muligens med påfyll ovenfra), men utfra skyggene på pepsi-bildet så ser det ut for at de står på en flate, så jeg er neimen ikke sikker.

Lenke til kommentar

Den tradisjonelle metoden er å synkronisere en blitz med et prosjektil. Men måten vannet er uskarpt på gjør at jeg gjetter at du har laget hull i boksen og heller vann i den. Det vil si et bildet er rotert 90 grader og at det strenge utsnittet er for å skjule at du heller vann i boksen fra den andre siden sånn at det renner ut hullet i bunnen.

Uansett er det ganske bra gjennomført.

Endret av Kristallo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...