Dwagon Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 for meg ser det ut som korset er snudd.. noe andre som ser det? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 korrekt, den har fått korset snudd Lenke til kommentar
Darksun Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Blodtrimma rosa 240 som burner klokka tre på natta. Rullemalte sierraer med en skog i bakspeilet. Dette er respektløs, en modda likbil er overhode ikke det. Enhver relgion bør respekteres, likbilen som du beskriver kan bli rimlig stilige. Jeg har sett en to tre som kjører rundt her jeg bor, så jeg tror nok private kan eie. Kjør på! Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 hehe bra sagt Darksun. har fått høre at privateide "likbiler" ikke får lov å ha kors på taket, er det noen som kan bekrefte/avkrefte dette? da dette setter en rimelig stygg begrensning på konseptet. Lenke til kommentar
Lou Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 oioioi...ler så jeg griner.... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Her har vi en privateid likbil.. Volvo 240 småstyla med felger og sånt, synes den er fin jeg Drygaste bilen nord før feristen.. Edit: Tok vekk bildet. Endret 14. april 2005 av Billy Bob Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 dette blir jo bare drit kult da Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Det er greit at du vil ha en bil som er litt annerledes, men er det nødvendig og provosere en så stor folkemengde som kristne i norge?? Jeg er ikke personlig kristen, men jeg respekterer de som er det og husk at vi bor i et kristent land... Det er helt i orden at du er interressert i black metal og sånn, men bør du og vise det så veldig fram.. Skal du prøve og virke tøff ovenfor venner av deg eller?? Respekterer deg for den du er og hva du står for, men denne er å dra det litt for langt syns jeg... Kan du være så snill at du prøver å holde deg unna tråden hvis du ikke har noe konstruktivt å si? At du begynner å kragle fører bare til at temaet sporer av, og at trådstarter aldri får noen seriøse svar. Lenke til kommentar
YuckyClown Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Syns det høres ut som et kult prosjekt...... Sykt, men kult. Bare pass på å ikke kjøre i nærheten av et "lik-tog" når det er begravelser og sånt Tror ikke du blir så populær hvis de ser at du har et opp-ned kors på taket Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Syns det høres ut som et kult prosjekt...... Sykt, men kult. Bare pass på å ikke kjøre i nærheten av et "lik-tog" når det er begravelser og sånt Tror ikke du blir så populær hvis de ser at du har et opp-ned kors på taket Eller eventuelt cruise pent og sakte etter liktoget, og si med den mørkeste, dystreste stemme til tilfeldige forbipasserende gamle damer: "Going Down??" Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Syns det høres ut som et kult prosjekt...... Sykt, men kult. Bare pass på å ikke kjøre i nærheten av et "lik-tog" når det er begravelser og sånt Tror ikke du blir så populær hvis de ser at du har et opp-ned kors på taket Eller eventuelt cruise pent og sakte etter liktoget, og si med den mørkeste, dystreste stemme til tilfeldige forbipasserende gamle damer: "Going Down??" Ahahaha! Genialt, nå fikk jeg lyst på sånn bil også. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) By the way, kom forbi denne: http://helgo.net/barse/archives/000478.html http://66.34.10.12/aaamembersnew/zac/external.htm Endret 14. april 2005 av Ongabonga Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Ongabonga, jeg har sett den og genial bil, flammekaster og greier. bare en ting vil jeg ha sagt! ^^Den linken er ikke grunnen til dette prosjektet^^ Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Ongabonga, jeg har sett den og genial bil, flammekaster og greier. bare en ting vil jeg ha sagt! ^^Den linken er ikke grunnen til dette prosjektet^^ Du har ikke linket til den før vel? Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Nei, det av samme grunn edit:merkelig skrivefeil Endret 14. april 2005 av Dwagon Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 By the way, kom forbi denne: http://helgo.net/barse/archives/000478.htmlhttp://66.34.10.12/aaamembersnew/zac/external.htm Så alt for rå bil!!! Helt genial!! Forresten det prosjektet høres ganske lovende ut ja.. STÅ PÅ! Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Folk må tåle litt. Setter meg ingen stilling til religion selv, men folk syns jeg bør få ha egne tanker og meninger. Dwagon var vist et stort fan av den norske Black-Metall musikken i norge og det er vel det som ligger bak denne bilen, ikke at han skal kjøre rundt å provosere de kristne. Det finnes andre trafikanter som provoserer mye mer enn Dwagon vil gjøre i en slik bil. Trur de fleste vil se på den som litt tøff og morsom jeg. Ikke hver dag man ser en slik bil Stå på Dwagon! Skal ikke uttale meg for høyt om forslagene dine er lovlige eller ikke, men jeg mener at ingenting av det der er ulovlig! Håper jeg ser deg på veien Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 ahh fine ord, har bare noen småting jeg må få gjort før jeg kan starte med prosjektet 1: skaffe mer penger vedder på at en slik bil koster flesk. 2: skaffe eventuelle tillatelser. 3: skaffe navnet på disse kjøretøy 4: bestemme model og merke 5: skaffe enda mer penger Lenke til kommentar
decay Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det der ville jeg bare si er respektløst, og håper denne tråden blir slettet og glemt... 3996582[/snapback] unsjull meg men ke faen....det e snakk om ein bil hær...koffor ska ein bil virka støtane? det e og snakk om oppner kors, satanisme e og ein religion og då får faen meg kriste respektera den son som satanister respektere di, ein lik bil e ein bil og har ingen ting med døden og gjørr i andres henner, du ser d du vill se og oppfatte d på egen måte. viss du hadde følt dg støtt av dette så vil eg sei du e i mindre tall. værden forandre seg og d gjørr religioner og. eg har sjøl ein venn som kjøre i lik bil og it happens at han e kristen. hadde han sett dette hadde han ledd. du skrive ut fra noge du ikkje har peiling på!! slutt å vær så jæævli konservativ og se humoren i dette! 1 Lenke til kommentar
Holten Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Hørt om bokmål Decay? Ellers var jeg enig i det du sa! ONTOPIC: Høres ut som et digg prosjekt! Dette må fullføres og medfølges Rett og slett tøft! Endret 17. juli 2007 av Holten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg