Gå til innhold

DVD avspilling på PS2

Mauro

Anbefalte innlegg

Essspen Xbox laseren har ofte å sluttet å virke, dette gjelder særlig thompson spilleren.

Grunnen til at du hører så få rapporter av dette, er at xbox eieren som bruker chippa xbox i 99% av tilfellene bruker hd framfor dvd.

Når det Gjelder PS2 v3 & 5 har vært den store stygge ulven tidligere.

V7 står som den mektige med den beste laseren.

V9 hadde tekniske problemer, men dette kunne fikset med romeo fiksen.

V10 har også div feil

V12 alias slim eller Ps TWO har rett og slett dårlig laser.

Grunnen til at jeg hevder at brente dvder sliter med på laserene er at laseren på disse versionene dør xxxxx antall gang fortere når det bruker backup dvdr.

Dette har med belastningene øker i diverse kretser, som fører til at laserene ryker.

Noe som igjen bygger opp det jeg sa at laseren arbeider MER for å lese av en dvd-r

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Essspen Xbox laseren har ofte å sluttet å virke, dette gjelder særlig thompson spilleren.

Grunnen til at du hører så få rapporter av dette, er at xbox eieren som bruker chippa xbox i 99% av tilfellene bruker hd framfor dvd.

Godt poeng med xbox laseren, at de fleste bruker hdd fremfor dvd. Men alikevel er det mer sjeldent at den ryker, er ivertfall mitt inntrykk... Når det gjelder V5, V7, så skrev jeg feil. Min siste var en V7 og ikke en V5. Har hatt en V5 før men den gikk dukken, så mente det var V7 som var bra.

pÅ min V9 har jeg utført ROMEO MOD så den funker så fint så :)

Skal editere posten over.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt backupspill med min ps2 nå i cirka ett år. Laseren er virkelig begynt å fuske! Av og til klarer den ikke å starte spill. Er sikker på at dette kommer av de brente dvd'ene jeg har spilt med.

(Fliptop og swap)

Lenke til kommentar

Ja, det er lurt å bruke gode plater. Jeg har ivertfall ikke hatt noe problem på ps2 når jeg bruker bra media. Taiyo Yuden er å anbefale. Tiltross for at +R discer funker fint hos meg, bruker jeg alikevel alltid bare -R.. Kan hende det ikke har så mye å si, men siden dette alltid har funket bra for meg så fortsetter jeg å gjøre det slik :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...