JohnRichard Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Noen som har ett greit kabinett å anbefale meg? Skal ha 10 disker, 1 DVD-ROM og 1 DVD-brenner, samt diskettstasjon i det. I tillegg skal jeg ha ATX med PCI-Express og ett PCI kontrollerkort. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Coolermaster Stacker og device modules burde funke bra... Du finner det på komplett, microplex, netshop osv... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Finner kabinettet, ser jo okay ut, men hvor finner jge device modules (regner med det er for at 3,5" skal passe i 5,25" brønnene. Trenger også strømforsyning(er). Hovedkortet ser ut til å bli: ASUS P5AD2 Deluxe Skjermkortet blir nok: Gainward GeForce 6600 GT PCX XP 128MB Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Coolermaster Stacker og device modules burde funke bra... Med tre device modules har du kun to ledige 5.25"-brønner. Han trenger som sagt tre, så da blir løsningen et av følgende alternativer: -Den mest åpenbare, kjøpe et annet kabinett -Bytte en device module med en 2*5,25"-sak med plass til tre disker -Droppe DVD-ROM (trenger du det når du har DVD-brenner?) -Droppe floppy -Fjerne enheten med power/reset/usb osv, og montere powerknapp et annet sted på kabinettet. Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Burde vel ha noe sånt som det her. Eller et Lian Li fulltower fra Microplex. Endret 13. april 2005 av Texas Stovner Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Hvis det er det eneste reelle alternativer, tror jeg sannelig jeg setter opp filserver, istedenfor å ha rikelig med plass på dekstopmaskinen min - takk for all hjelp. Hilsen en som ikke er fullt så grønn kabinetter lengre Endret 13. april 2005 av JohnRichard Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg har selv droppa dvd-rom og floppy... Synes floppy er på vei ut, og de alle dvd brennere spiller jo dvd... Selvfølgelig vil noen bruke floppy ennå, men usbdisk/penn tar mer og mer over vil jeg tro.. (Raskere, større lagring, mindre å ta med seg) Bruker du ikke floppy til lagring men å starte opp fra, burde du skaffe deg feks windows cd med boot. De fleste feilsøkingsprogrammer ligger på Ultimate Boot CD, hvis det var dem du skulle bruke... (disktest, memtest, partisjontools osvosv) Flere argumenter for og imot, har jeg ikke nå.. Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hva med denne? Syns dette kabinette ser genialt ut, har vurdert det selv.... Men det er sinsykt dyrt da Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Lian Li PCV2100B 7 eksterne 5.25''-brønner. 12 interne 3.5''-brønner. 120mm vifter foran og bak. Dette er drømmekabinettet mitt. Det eneste jeg har noe å si på er prisen som når nesten 3000,- kr. Endret 17. april 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 kan vel bare ta og kjøpe en usb floppy? kjør stacker Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hvis penger ikke er et spørsmål så ville jeg kanskje å ha sett på det Lian Li PCV-2000/2100. Veldig stort kabinett og støtter alle kravene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå