AKIRAx77 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Hei, ringte Mobilfiksern og spurte om de kunne oppgradere min D500. Men de sa det ville ta en ukes tid. (måtte sendes avgårde) Han anbefalte meg å ta kontakt med Sodac (eller det var sånn det hørtes ut for meg at han sa) Zodiac var det ja!! ja ja..da fant jeg ut av det. Men hvis det er andre steder i Oslo som gjør firmware oppgraderinger på D500 på dagen, så sleng dem her! AKIRA Endret 13. april 2005 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Om Zodiac klarer dette på én dag så er det noe rart med prioriteringene deres. Telefoner og andre varer vi sender inn til dem bruker de minst to uker på. Tregeste serviceverkstedet i Norge. Lenke til kommentar
zand Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Går veldig opp og ned med Zodiac. Hender de har for mye å gjøre og i stedet for at de da sier nei til å motta masse telefoner en periode, mottar de dem og lar de ligge i gjerne to uker før de blir påbegynt. Skikkelig super service fra dem ja... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 På tlf sa en fyr hvis jeg kom før 12 så skulle de fikse en firmware update på 20 min. AKIRA Lenke til kommentar
Armani Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 ikke på zodiac, kan ta det på EXPress men da koster det pæng Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Vel, det var Zodiac jeg ringte. En der som sa det. Har du noe link eller kontakt informasjon til EXPress? Holder de til i Oslo? AKIRA Endret 14. april 2005 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Armani Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg mente at zodiac har en tilbud som heter express betaler pæng så får du det på en time elns. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Går veldig opp og ned med Zodiac. Hender de har for mye å gjøre og i stedet for at de da sier nei til å motta masse telefoner en periode, mottar de dem og lar de ligge i gjerne to uker før de blir påbegynt. Skikkelig super service fra dem ja... De har sendt ut informasjon til forhandlerne om at telefoner som kommer inn før 12 er ferdig 16, OM de ikke har for mye å gjøre. Har fremdeles til gode å få noe tilbake fra dem innen én til to ukers tid. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Er det gratis med softwareoppdatering av telefoner? På alle steder der de gjør dette? Lenke til kommentar
Armani Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Det er gratis så lenge du har et grunnlag eller kan vise at det er feil i Software. Kan ikke komme og si at du bare skal ha nyere sw, da vil dette koste penger, men sier at telefonen slår seg av osv.. går det greit. Mobilfiksern skal fikse samsunger nå om en måneds tid, da vil det kanskje gå raskere, Pleier ikke å ta mer en 1 til 3 dager på telefoner vi får gjort her på verkstedet. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 hva er den nyeste firmwaren?? og åssen ser jeg hvilken firmware det er på tlfen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå