Gå til innhold

Firmware update D500 - Oslo - Hvor?

Anbefalte innlegg

Hei, ringte Mobilfiksern og spurte om de kunne oppgradere min D500. Men de sa det ville ta en ukes tid. (måtte sendes avgårde)

Han anbefalte meg å ta kontakt med Sodac (eller det var sånn det hørtes ut for meg at han sa)

Zodiac var det ja!! ja ja..da fant jeg ut av det. Men hvis det er andre steder i Oslo som gjør firmware oppgraderinger på D500 på dagen, så sleng dem her!

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går veldig opp og ned med Zodiac. Hender de har for mye å gjøre og i stedet for at de da sier nei til å motta masse telefoner en periode, mottar de dem og lar de ligge i gjerne to uker før de blir påbegynt. Skikkelig super service fra dem ja...

Lenke til kommentar
Går veldig opp og ned med Zodiac. Hender de har for mye å gjøre og i stedet for at de da sier nei til å motta masse telefoner en periode, mottar de dem og lar de ligge i gjerne to uker før de blir påbegynt. Skikkelig super service fra dem ja...

De har sendt ut informasjon til forhandlerne om at telefoner som kommer inn før 12 er ferdig 16, OM de ikke har for mye å gjøre.

Har fremdeles til gode å få noe tilbake fra dem innen én til to ukers tid.

Lenke til kommentar

Det er gratis så lenge du har et grunnlag eller kan vise at det er feil i Software.

Kan ikke komme og si at du bare skal ha nyere sw, da vil dette koste penger, men sier at telefonen slår seg av osv.. går det greit.

Mobilfiksern skal fikse samsunger nå om en måneds tid, da vil det kanskje gå raskere, Pleier ikke å ta mer en 1 til 3 dager på telefoner vi får gjort her på verkstedet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...