akristina92 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Hei. Ser det er mange spørsål rundt på WoW forumet om hvordan man kan vise/konvertere bilder i WoW. Derfor laget jeg en liten guide Hva trenger jeg? Du trenger et program som kan lese filformatet TGA. Programmer som Photoshop ( merk. dette programmet er dyrt, men det beste på markede. Skal du bare konvertere bilder, eller andre enkle ting, bruk enklere programmvare. ) eller GIMP. Hvor får jeg tak i programvaren? Photoshop kan du få tak i på www.adobe.com/products/photoshop/main.html GIMP kan du få tak i på www.gimp.org/downloads/ Hvordan gjør jeg det? Vell, desverre har jeg ingen erfaring med photoshop, men jeg rekner med det er omtrent det samme på begge. 1. Opne Gimp eller Photoshop. 2. Trykk på: File > Open eller CTRL+O 3. Finn frem til "World of Warcraft" mappen, som sikkert befinner seg i "Programfiler" mappen. Gå så inn i "Screenshots" mappen. 4. Finn frem til det bilde du vil konvertere. 5. Opne bilde 6. Trykk: File > Save as. 7. Erstatt "TGA" med "JPG" 8. Velg mappen du vil lagre bilde i. 9. Trykk save. 10. Ferdig EDIT: Kom gjerne med en liten forslag til endringer jeg bør gjøre. Hvist denne guiden er til lite hjelp, kan jeg be en moderator fjerne den. Endret 13. april 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Malux Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Bruker http://www.curse-gaming.com/mod.php?downid=361 Jeg... Bare extract fila i screenshots mappa, så dobbeltklikker du på fila, så gjør den om alle bildene til JPG Man må visst lime linken inn i nettleseren selv Det gikk vist ikke an og lage en klikkbar link.. Endret 13. april 2005 av mr.chaos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå