Gå til innhold

Er det fortsatt mulig å få kjøpt Fanta Exotic?

Mauro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vedder på at det aldri har vært planer om å kutte ut en av de nye grandiosaene, hvis ikke den ene hadde fått 1% av stemmene, elns.

Nå er det faktisk planer om et nytt pizzavalg iløpet av Mai eller noe slikt. Har en "venninne"...eller, nei, jeg vil ikke kalle henne det. Hun er bare en jeg er med fordi jeg må. Uansett, tilbake til poenget, hun har vært med og spilt inn reklamefilm for Grandiosa visstnok, og det er da fordi det skal komme et nytt pizzavalg - som denne gangen visstnok skal gjelde.

Nå er jeg nå ikke helt sikker på om det kommer til å ha noen innvirkning denne gangen heller, siden de tjener bra med penger på dustete folk som bruker penger på å stemme.

Men nå vet vi jo fra forrige pizzavalg at begge forblir i salg uansett hva utfallet av valget blir. Da gidder vi jo ikke bruke penger på å stemme :dontgetit:

Lenke til kommentar
Savner pepsi twist jeg, nesten ingen butikker som selger det lenger..  :realmad:

Savner Pepsi Twist Light jeg... :(

Er ikke det det samme som Pepsi Max Cool Lemon da?

Noe annet merkelig er at i f.eks Tunisia har de 8-10 forskjellige fantaer: Bringebær, Appelsin, Kirseær?, Eple, Shokata, Lemon +++++++

Hvorfor selges ikke fanta lemon lenger egentlig?

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Savner pepsi twist jeg, nesten ingen butikker som selger det lenger..  :realmad:

Savner Pepsi Twist Light jeg... :(

Er ikke det det samme som Pepsi Max Cool Lemon da?

Noe annet merkelig er at i f.eks Tunisia har de 8-10 forskjellige fantaer: Bringebær, Appelsin, Kirseær?, Eple, Shokata, Lemon +++++++

Hvorfor selges ikke fanta lemon lenger egentlig?

yay! fant pepsi twist idag, hadde det på rimi her :)

Pepsi max cool lemon er jo det samma som pepsi twist, bare som en light/max utgave, og det vil jeg ikke drikke.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...