Bamse_ Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Savner solo pasjonsfrukt jeg Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Vedder på at det aldri har vært planer om å kutte ut en av de nye grandiosaene, hvis ikke den ene hadde fått 1% av stemmene, elns. Nå er det faktisk planer om et nytt pizzavalg iløpet av Mai eller noe slikt. Har en "venninne"...eller, nei, jeg vil ikke kalle henne det. Hun er bare en jeg er med fordi jeg må. Uansett, tilbake til poenget, hun har vært med og spilt inn reklamefilm for Grandiosa visstnok, og det er da fordi det skal komme et nytt pizzavalg - som denne gangen visstnok skal gjelde. Nå er jeg nå ikke helt sikker på om det kommer til å ha noen innvirkning denne gangen heller, siden de tjener bra med penger på dustete folk som bruker penger på å stemme. Men nå vet vi jo fra forrige pizzavalg at begge forblir i salg uansett hva utfallet av valget blir. Da gidder vi jo ikke bruke penger på å stemme Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Det var vel gratis å stemme på Grandiosas hjemmesider? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Sporer vel litt av nå tenker jeg... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Savner pepsi twist jeg, nesten ingen butikker som selger det lenger.. Savner Pepsi Twist Light jeg... Er ikke det det samme som Pepsi Max Cool Lemon da? Noe annet merkelig er at i f.eks Tunisia har de 8-10 forskjellige fantaer: Bringebær, Appelsin, Kirseær?, Eple, Shokata, Lemon +++++++ Hvorfor selges ikke fanta lemon lenger egentlig? Endret 13. april 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 EvoZ: Fanta Lemon blir fortsatt solgt.. I det minste i Stavanger. \o\ Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 huff.. fanta exotic va en av de beste brusan eg visste før.. men så brukte eg det som blandevann en dag rart det der korsn det kan ødelegge så mye for smaken på en brus Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Fanta Shokata var helt avsindig god. HAr du smakt hylleblomst saft? smaker veldig likt Det er det jeg drikker når jeg begynner å savne shokata Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Fanta Shokata var helt avsindig god. HAr du smakt hylleblomst saft? smaker veldig likt Det er det jeg drikker når jeg begynner å savne shokata hvor får man tak i det? savner shokata veldig Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 de selger det på sånne spesielle saft og bær butikker. tror Hervik har noe Lenke til kommentar
Even. Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Coop har jo også en 1,5 l hylleblomst brus...kanskje noe for alle de shokatamanene som ikke klarer å vente til sommer'n. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Jepp, de selger fortsatt Fanta Exotic. Savner Fanta Shokata Endret 14. april 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Shokata var skamgod. Gleder meg til sommeren jeg nå... Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Savner pepsi twist jeg, nesten ingen butikker som selger det lenger.. Savner Pepsi Twist Light jeg... Er ikke det det samme som Pepsi Max Cool Lemon da? Noe annet merkelig er at i f.eks Tunisia har de 8-10 forskjellige fantaer: Bringebær, Appelsin, Kirseær?, Eple, Shokata, Lemon +++++++ Hvorfor selges ikke fanta lemon lenger egentlig? yay! fant pepsi twist idag, hadde det på rimi her Pepsi max cool lemon er jo det samma som pepsi twist, bare som en light/max utgave, og det vil jeg ikke drikke.. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Coop har jo også en 1,5 l hylleblomst brus...kanskje noe for alle de shokatamanene som ikke klarer å vente til sommer'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå